۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۶۷۷۸۸
استاد حوزه علمیه:

برخی به خاطر مطامع دنیوی و قدرت در پی تحریف شخصیت امام هستند

برگزاری رسا ـ حجت الاسلام برقی گفت: یاران امام خمینی(ره) کسانی هستند که به خاطر مطامع دنیوی شان هر روز یک خواب و خاطره نقل نکرده و به خاطر منافع حزبیشان هر روز زاویه ای جدید با افکار امام(ره)، اما با نام امام و تحریف شخصیت ایشان پیدا نمی کنند.
امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام برقی استاد حوزه علمیه در همایش مدافعان حریم امام خمینی(ره) گفت: بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) منافقان زمان پیامبر ، فرصت تحریف شخصیت پیامبر را با ممنوعیت نقل حدیث به دست آوردند.


وی ادامه داد: چنین مسأله ای در انقلاب ما نیز پیش آمده است، برخی به خاطر زندگی دنیوی و قدرت خود در پی تحریف شخصیت امام(ره) بر آمده اند.


حجت الاسلام برقی ادامه داد: امام موسی فرمودند یکی از نشانه های آخر الزمان این است: «رَجُلٌ مِن أهلِ قُم یَدعُو النّاسَ إلَى الحَقِّ یَجتَمِعُ مَعَهُ قَومٌ کَزُبَرِ الحَدیِدِ» مردى از قم مردم را به حق فرا مى خواند و گروهى استوار، چون پاره هاى آهن، پیرامون او در مقابل دشمن گرد مى آیند، این روایت مبنای شخصیت حضرت امام(ره) و یاران او است.


وی افزود: «لاتزلّهم الریاح العواصف» طوفان های حوادث، تحریم ها و جنگ این ها را از پا در نمی آورد، «ولایملّون من الحرب» در هنگام جنگ در دفاع از انقلاب و ولایت و عقیده شان ترسی ندارند، و ملول نمی گردند.


این استاد اخلاق تصریح کرد: این ها کسانی هستند که به خاطر مطامع دنیوی شان هر روز یک خواب و خاطره نقل نمی کنند و هر روز به خاطر منافع حزبی شان زاویه ای جدید با افکار امام(ره)، اما با نام امام و تحریف شخصیت امام پیدا نمی کنند.


وی خاطرنشان کرد: شناسنامه انقلاب قابل تحریف نیست، چرا که این مردم امام را درک کرده اند، نشان آن شهدای غواص بودند که امروز در تهران تشییع شدند، این ها در دفاع از حریم ولایت و انقلاب، مطامع دنیوی خود را مقدم نکردند.


این استاد حوزه با بیان اینکه اکثریت این مجلس را جوانان تشکیل داده اند، ابراز داشت: تبریز قبل از 9 دی ، 8 دی را آفرید و آن ریشه در 29 بهمن دارد، تبریز شهر شهدا و شهر مدافعان حریم حضرت امام(ره) است و ما همواره پشتیبان و پیرو رهنمودهای رهبر انقلاب هستیم./854/پ203/ب4

ارسال نظرات