۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۶۷۸۰۵
مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس:

کسانی که می گویند امام با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود، دلداده آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس گفت: آنهایی که می گویند امام خمینی با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود به دلیل این است که خودشان دلداده آمریکا هستند و آن را به امام خمینی(ره) نسبت می دهند تا امام را تحریف و خط امام را به انحراف بکشند.
سردار ابوالفضل مسجدي مسؤول روايت گري و يادمان دفاع مقدس يادواره شهداي كارگر كاشان يادواره شهداي كارگر كاشان يادواره شهداي كارگر كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار ابوالفضل مسجدی مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس سه شنبه شب در یادواره شهدای کارگر پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران کاشان در مجتمع فرهنگی طلائیه سال شهید سردار علی تبار این شهرستان گفت: شهدای غواص امروز آمدند تا بگویند ما هستیم و شما نیز امروز با حضور مجلس شهیدان را رونق دادید و شهدا را خوشحال کردید.

وی افزود: شهدای ما به قدری گذشت و بخشش دارند که همه را به مجلس خود دعوت می کنند و همانگونه که در دفاع مقدس عده ای خاص به شهدا لبیک گفتند، امروز نیز عدهای خاص به شهدا لبیک می گویند.

مسجدی تأکید کرد: شهدایی که امروز در تهران تشیع شدند شهدای راه بصیرت بودند و شهیدان راه ولایت بودند که امروز ما نیز باید  به تأسی از این شهدا، بصریت آنها را داشته باشیم چرا که اگر بصیرت شهدا را نداشتیم به مراسم شهدا دعوت نمی شدیم.

 

آنهایی که می گویند امام با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود، دلداده آمریکا هستند

مسؤول یادمان دفاع مقدس در ادامه با اشاره به نگرانی رهبر معظم از تحریف امام خمینی(ره)  که فلسفه وجودی قیامش احیای دین و با تأسی از انبیا و ائمه معصومان(ع) انقلاب اسلامی را آغاز کرد گفت: ما باید هوشیار باشیم تا عده ای نتوانند امام خمینی(ره) که قلبشش برای مستضعفین و یار مستضعفین و برای اسلام ناب محمدی می تپید را تحریف کنند.

وی افزود: آنهایی که می گویند امام خمینی با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف بود به دلیل این است که خودشان دلداده آمریکا هستند و آن را به امام خمینی(ره) نسبت می دهند تا امام را تحریف و خط امام را به انحراف بکشند.

به گفته وی، کسانی که خود و خانواده و اطرافیانش جزء لیدرهای اصلی فتنه بودند و بعد از سخنرانی رهبر معظم در مرقد مطهر امام خمینی در جلسه ای اعلام می کند زمانی که مجلس خبرگان بعد از رحلت امام تشکیل شد عده ای که مخالف رهبری امام بودند اعتقاد داشتند شورایی اداره شود و از این رو حامیان آیت الله گلپایگانی این را نمی خواستند در صورتیکه آیت الله گلپایگانی یکی از حامیان اصلی رهبری بود.

 

در انتخابات پیش رو باید هوشیار بود تا با ارزش های ما معامله نکنند

مسجدی در ادامه با اشاره به این که بوی فتنه می آید گفت: در آینده نزدیک  دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم ما باید هوشیار باشیم  و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب که نگرانیش تحریف امام و خط امام است و در این مورد احساس نگرانی کرده باشیم تا با ارزش های ما معامله نکنند.

وی با تأکید براین که باید هوشیار بود و اجازه نداد استفاده ابزاری از ولایت شود گفت: شهدای ما نیز همین را از ما می خواهند و امروز ما در مجلس شهدا حضور یافته ایم تا نگذاریم استفاده ابزاری از ولایت و شهدا شود.  

به گفته وی، برخی از این افراد که شعار حمایت از ولایت می دهند و  خود را ادامه دهنده راه شهدا می دانند خوب که دقت می کنی متوجه می شوی همراه با فتنه گران هستند و به فرامین رهبری عمل نمی کنند و تنها شعار حمایت از رهبری لقلقه درونی شان شده و استفاده ابزاری از ولایت و شهدا می کنند و این ها مسائلی است که مردم باید بدانند تا فریب نخورند.  

مسؤول روایت گری و یادمان دفاع مقدس، عزت و اقتدار امروز ملت و  جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست و با تأکید بر هوشیاری در انتخابات آینده گفت: در انتخابات آینده باید به کسانی رای بدهیم که بعدا شرمنده شهدا نشویم.

 

بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای خط قرمز است

مسجدی یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب در بحث هسته ای عزت ما را خط قرمز اعلام می کند اما بازهم با عزت مردم بازی می شود و معتقدند حرف های امریکایی در مورد مذاکرات مصرف داخلی دارد.

وی افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می گوید اجازه بازرسی از مراکز نظامی و اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران را به دشمن نمی دهیم، اعلام می کنند این جزء پروتکل الحاقی است و از قدیم بازرسی می شده است و باید بازرسی شود یعنی برای خوش رقصی در نزد آمریکایی ها پروتکل الحاقی را داوطلبانه پذیرفته اند تا مراکز امنیتی ما در اختیار آمریکایی و جاسوسان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: وقتی اعلام می شود در مقابل نامه آنها نامه بدهید و در مقابل فکت شیت آنها فکت شیت بدهید می گویند نیازی نیست، از این رو باید هوشیار بود و پا به پای ولایت که خون شهدا سبب عزت نظام و امت می داند حرکت کنیم.

 

توکل به خدا کجا رفته است که روزی خود را از آمریکا می خواهید

مسجدی گفت: این آقایان به دلیل عدم مدیریت خود همه مشکلات را به تحریم ها ربط داده اند اما این در حالی است که ما از ابتدای انقلاب در محاصره سیاسی، نظامی و اقتصادی دشمن قرار داشتیم اما با توکل به خدا در مقابل همه این فتنه ها و تحریم ها ایستادیم اما این ها حتی آب خوردن ما را وابسته به تحریم ها می دانند، پس توکل به خدا کجا رفته است که روزی خودرا از امریکا می خواهید.

 وی با اشاره به این که انرژی هسته ای تنها 19 درصد از تحریم ها را شامل می شود و تحریم های اتحادیه اروپا و حقوق بشر و... مابقی آن را شامل می شود گفت: اگر قرار بود تحریم ها وضعیت اقتصادی ما را دگرگون کند، پس چرا وضعیت اقتصادی آمریکایی ها و اروپایی ها که تحریم نیستند چنین سرنوشتی دارد.

مسجدی یاد آور شد:  شهدایی که امروز در تهران تشیع شدند با دست خالی اما با توکل به خدا مقابل دشمن ایستادند و در برخی از مواقع جنگ حتی تعداد گلوله های آرپی جی رزمندگان ما از تعداد تانک های دشمن کمتر بود، از این رو امروز برخی از ما خدا را فراموش کرده ایم و استعانت های غیبی خدا را انکار می کنیم و مانند این است که در حکومت اسلامی نیستیم و همه زندگی خود مان را از آمریکا می خواهیم.   

لازم به ذکر است طی 8 سال دفاع مقدس جامعه کارگری شهرستان کاشان 250 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد که از این تعداد 87 شهید از پایگاه شهید چمران حوزه کارگری محمد رسول الله شهرستان کاشان است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات