۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۶۷۸۱۲
مسؤول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

طرح ۳۰ جزء، ۳۰ درس در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: طرح ۳۰ جزء، ۳۰ درس ویژه ماه مبارک رمضان است که هر روز یک جزء خوانده و از هر جزء یک آیه انتخاب می‌شود.
حجت الاسلام حسن بابايي

حجت الاسلام حسن بابایی، مسؤول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به‌ ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های خاصی در قالب موضوعات و برنامه های مختلف تدارک دیده است که به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

 

به گفته وی، طرح 30 جزء، 30 درس ویژه ماه مبارک رمضان است که هر روز یک جزء خوانده می‌شود و از یک جزء یک آیه انتخاب و نکات آموزنده آن به‌ عنوان یک درس آموزش داده می‌شود.

 

مسؤول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: طرح تفسیر آیه‌های یا ایها الذین آمنوا که به طور کل در 78 آیه این عنوان وجود دارد طرح و تفسیر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام بابایی گفت: در طول ماه مبارک رمضان طرح مشترک با ستاد احیا انجام می‌شود که این طرح طلیعه‌داران امربه معروف و نهی از منکر ویژه میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که دستورالعمل آن به مساجد و هیأت‌های مذهبی ارجاع شده است.

 

وی، مسابقه پیامکی قرآن در هریک از جلسات را یکی دیگر از برنامه‌های این طرح اعلام کرد و با اشاره به این که علاقمندان می‌توانند پاسخ سؤالات را پیامک کنند یادآور شد: این طرح استانی و به طور همزمان در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

مسؤول تشکل‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به  همزمانی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با ماه مبارک رمضان گفت: به همین مناسبت‌ برنامه‌های داخلی متنوعی تدارک دیده شده است./1307/ت303/ب4

ارسال نظرات