۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۷۹۶۷

همایش طلایه داران تبلیغ در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغان برادر و خواهر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
تبليغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، بعدازظهر امروز(چهارشنبه) همایش طلایه داران تبلیغ در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی  بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودنیا، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این همایش با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی است که بتوانیم از برکات آن در زندگی خود استفاده کنیم.

 

وی افزود: در راستای نیاز به شناخت ماه مبارک رمضان، مبلغان برادر و خواهر با بیانی شیوا و رسا نسبت به شناخت این ماه پرخیر و برکت تلاش کنند و زیبایی های آن را از طریق قرآن و تبیین سیره اهل بیت عصمت و طهارات به مردم بشناسانند.

 

حجت الاسلام محمودنیا با بیان اینکه این مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار داشت: ایجاد آمادگی و همفکری و تبادل نظر بین مبلغان برادر و خواهر مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

 

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که مبلغان در انجام رسالت خطیر خود موفق باشند و زیر سایه امام زمان(عج) و قرآن تبلیغی اثرگذار داشته باشند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از دو تن از پیشکسوتان امر تبلیغ در استان بوشهر تجلیل به عمل آمد./833/پ203/ح

ارسال نظرات