۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۶۷۹۷۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

تحول در بخش سلامت هزینه‌های مردم در این زمینه را کاهش داده است

خبرگزاری رسا ـ ایرانی خواه با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در زمینه سلامت جامعه، گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند تا با انجام طرح تحول سلامت مشکلات پیش روی مردم در زمینه بهداشت را رفع کند؛ تحولی که سال گذشته در زمینه سلامت ایجاد شد برکات خوبی را برای مردم در پی داشت و اجرای این طرح سبب کاهش هزینه‌های آن‌ها در بخش سلامت شده است.
دکتر ابوالفضل ايراني خواه،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابوالفضل ایرانی خواه، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم عصر امروز در دیدار با آیت‌الله گرامی با اشاره به برنامه تحول نظام سلامت، گفت: تحولی که سال گذشته در زمینه سلامت ایجاد شد برکات خوبی را برای مردم در پی داشت و اجرای این طرح سبب کاهش هزینه‌های آن‌ها در بخش سلامت شده است.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که تحقیقات و تجربیات چندین ساله در بخش سلامت نشان از این بود که مردم سختی‌های زیادی را در مراجعه به مراکز پزشکی داشته‌اند، عنوان کرد: با تلاش‌های زیادی که از سوی وزارت بهداشت در حوزه سلامت صورت گرفته است توانسته تا حدودی زمینه رضایت مردم و مقام معظم رهبری را به همراه داشته باشد.
 
ایرانی خواه با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در زمینه سلامت جامعه، عنوان کرد: وزارت بهداشت تلاش می‌کند تا با انجام طرح تحول سلامت مشکلات پیش روی مردم در زمینه بهداشت را رفع کند.
 
وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات در بخش سلامت ویژه استان قم، گفت: در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای در بخش سلامت نسبت به استان قم صورت گرفته است که تلاش می‌کنیم با اقدامات صورت گرفته عقب‌ماندگی‌های این استان را رفع کنیم.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی با بیان این‌که بیمارستان‌های استان قم دچار فرسودگی هستند، اظهار کرد: یکی از اهداف ما بهسازی این بیمارستان‌ها است؛ به ‌عنوان ‌مثال بیمارستان فرقانی که در خیابان آذر قم واقع‌شده نیمه‌کاره رهاشده است.
 
ایرانی خواه با اشاره به اهمیت احداث بیمارستان در قم، گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز بیمارستان فرقانی امید است که این بیمارستان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد./921/پ202/ف
ارسال نظرات