۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۶۸۰۴۸
امام جمعه بروجرد:

تقویت اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به این که دشمنان اسلام برای تسلیم شدن ایران روی نقطه ضعف کشور که همان تحریم ها است، دست گذاشته اند، گفت: تقویت اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن تراب، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی بروجرد که در حسینیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: رمضان ماه نجات از اسارت نفس اماره، اسارت از دنیا و مظاهر دنیوی است.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در راستای خودسازی نفس و اصلاح قلب از گناهان است، افزود: در جهت خودسازی، انسان باید با نفس اماره خویش مبارزه کند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به ضعیف شدن اقتصاد ایران بیان داشت: دشمن برای فشار آوردن به ملت ایران تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته است.

وی با بیان این که امروز اقتصاد ایران ضعیف بوده و دشمن به این ضعف پی برده است، عنوان کرد: دشمن امیدوار است با ایجاد تحریم ها ایران را به تسلیم وادار کند.

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: دشمن تحریم ها را با هدف عقب نشینی از مواضع ایران انجام می دهد.

وی با تأکید بر این که تقویت اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار داشت: با کمک نیروی انسانی متخصص باید در مسیر اقتصاد مقاومتی ایران حرکت کنیم.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر افزایش توان تولیدی افزود: در راستای کاهش فشار تحریم ها باید از تولید تک محصولی دوری کنیم.

حجت الاسلام ترابی حمایت از کشاورز و بخش کشاورزی، جلوگیری از واردات بی رویه محصولات کشاورزی به داخل کشور و حذف واسطه ها در بازار محصولات کشاورزی را امری بسیار مهم در جهت رونق اقتصاد و بخش کشاورزی دانست./9459/پ202/ح

ارسال نظرات