۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۶۸۱۴۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برخی انحراف خود را پای انقلاب و امام می‌گذارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه امروز برخی در سایه وابستگی به سیاسی بازی ها در کارهای خود در مانده اند و جالب آن که انحراف خودشان را به پای حرکت انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری می گذارند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کسانی که برای پرهیز از روزه داری در این ماه عذر و بهانه می آورند، خسارت بزرگی را برای خود تدارک دیده اند.

 

وی با تأکید بر این که ماه مبارک رمضان، منتسب به پروردگار است که باید حریم و حرمت آن خفظ شود، تصریح کرد: روزه خواری و یا عرضه موادغذایی به صورت علنی در بازار، حرمت این ماه را خدشه دار می کند که متولیان امر باید برای کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه حرمت شکنی وارد میدان شوند و با متخلفان برابر قانون برخورد کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، رعایت نکردن حرمت ماه رمضان را دهن کجی به این ماه مبارک دانست و افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان وظیفه شرعی و قانونی است که همگان نسبت به آن مسؤولند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که استان چهارمحال و بختیاری به شدت نیازمند کار فرهنگی منسجم و قوی است افزود: متأسفانه مساجد در برخی از روستاهای استان مظلوم و مهجور هستند.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: جای تأسف دارد که مساجد در برخی از روستاها در طول سال بسته هستند و یا تنها برای برپایی مجالس ترحیم باز می شوند و حتی در برخی نقاط به صرف برپایی مجلس تحریم اقدام به ساخت مسجد می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که مساجد کابرد اصلی خودشان را از دست داده اند، تصریح کرد: مسجد باید کانون تربیت، انسان سازی، اصلاح و پرورش انسان های مؤمن باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به آغاز کار تبلیغی مبلغان دینی این استان در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با تأکید بر این که منبرهای سخنرانی باید عاری از هر گونه سیاست زدگی و سیاسی بازی باشد، افزود: همان گونه که خدای متعال در قرآن تأکید می کند ما مأمور به انجام وظیفه هستیم؛ بنابراین نباید دچار بازیگری های سیاسی شویم.

 

رییس استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه امروز برخی در سایه وابستگی به همین سیاسی بازی ها در کارهای خود در مانده اند و جالب آن که انحراف خودشان را به پای حرکت انقلاب و امام(ره) و مقام معظم رهبری می گذارند./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات