۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۶۸۲۵۶
استاد حوزه و دانشگاه:

گسترش گروه های تروریستی، نتیجه بی مبالاتی حاکمان بی خرد عرب در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز بی مبالاتی حاکمان بی خرد اسلامی سبب به وجود آمدن گروه های تروریستی نظیر داعش شده است که خیانت و جنایت های گسترده ای به اسلام دارند.
استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید یوسف ابراهیمیان، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم بزرگداشت سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی، معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران که در دابودشت برگزار شد با بیان این که به تعبیر عقل نظام آفرینش پیامبر گرامی اسلام در ماهی قرار داریم که یکی از بهترین ماه ها است، گفت: در این ماه قرآن صامت نازل و قرآن ناطق صعود کرده است.


وی با اشاره به این که ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه صعود قرآن ناطق شهید است، بیان داشت: ماه رمضان ماه مظلوم ترین شهید عالم امام علی(ع) است که باید بهره برداری شایسته از آن داشته باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه با گرامی داشت مقام والای شهدا، افزود: ما امروز در مجلس توسل به شهید بزرگوار سلطانی حضور داریم که به فضل الهی منطقه دابودشت عبرت آموز بوده و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است.


حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که شهادت شهیدان اجابت دعاهای ماه رمضان این عزیزان است، تصریح کرد: ما بیچارگان از این مواهب برخوردار نبوده و کسی که رمضانی باشد قدرت تحصیل و ادراک شهادت دارد.


امام جمعه سابق آمل با تاکید بر این که کسی که اهل رمضان باشد اهل ضیافت الهی و کرامت است، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در پایان ماه شعبان و ورود ماه رمضان خطبه ای دارد و می فرماید در این ماه به مهمانی خدا دعوت شدیم که در آن قرآن قرار دارد.


وی با اشاره به این که ماه رمضان باید به خوبی ادراک شده تا با بهره گیری از آن شهادت نصیب ما شود، گفت: شهدا توانستند عالی ترین کام را از نظام هستی دریافت کرده و کسی که در خدمت ولی آسمانی باشد به مقام ارزنده ای می رسد.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: شهدا در محضر اهل بیت معصومین(ع) قرار داشته و رسیدن به این مقام بدون رنج و زحمت به دست نمی آید که انسان باید اهل رمضان، قرآن و امام زمان(عج) باشد تا به شهادت دست پیدا کند.


حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که ماه رمضان ماه آداب، دستورات، دعاها و خواستنی ها است، گفت: باید در این ماه نورانی تلاوت قرآن کریم مورد توجه باشد و تلاش کنیم تا در آیات الهی تأمل داشته و در جان های ما بنشیند.


امام جمعه سابق آمل تصریح کرد: امروز بی مبالاتی حاکمان بی خرد اسلامی سبب به وجود آمدن گروه های تروریستی نظیر انحرافی داعش شده است که خیانت و جنایت های گسترده ای به اسلام دارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات