۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۶۸۲۸۲
نماینده مجلس:

حضور مردم در تشییع شهدای غواص یادآور حماسه 9دی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به تشییع 270 شهید والا مقام در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این حضور مردم یادآور حماسه 9 دی بود.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: این ایام بسیار ویژه و ماه مبارک رمضان، ماه تقوا و خودنگه داری است و قرار است در این ماه به گونه ای عمل کنیم که یک نیرویی در وجود ما شکل پیدا کند و قدرت خودنگه داری را در وجود خود شکل دهیم.

 

وی افزود: در این ماه باید خود را آماده کنیم که در رمضان سال بعد بیمه باشیم و این با خوردن و آشامیدن به دست نمی آید، چرا که این بخشی از کار است.

 

جمیری گفت: بخش دیگر مراعات در گفتار، نظر و شنیدار و کنترل آن است و بخشی دیگر آراسته کردن وجود به ارتباط با خدا است؛ باید خود را با عبادات زینت ببخشیم.

 

این نماینده مجلس یکی از عبادت های مهم را حفاظت و حراست از اززش های دینی عنوان کرد و ابراز داشت: این ارزش ها و اعتقادات برای کسانی که دل در گرو این نظام دارند و در چارچوب توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری که همان خط امام راحل است، بسیلار مهم است.

 

وی ادامه داد: رهبری امسال با توجه به شرایط خاص زمانی حول محور خط امام مطالب بسیار ارزشمندی را مطرح کردند و این از همان مواردی است که همواره باید مد نظر باشد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به تشییع 270 شهید والا مقام در هفته گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: این روزها فضای کشور با حضور شهدای عظیم القدر بسیار معنوی شد به ویژه شهدای غواص که بسیاری این حضور مردم را مانند حماسه 9دی تعبیر کردند.

 

وی افزود: جمعیتی با احساس و جدی در برابر مواضع کسانی که به گونه ای حقیقت انقلاب را درک نکردند و با حضور پرشور خود و شعارهایشان نشان دادند که پای اهداف انقلاب ایستاده اند و فضای امیدوار کننده ای را تشکیل داده و با این حضور عده ای را هم ناامید کردند./833/ت302/ح

ارسال نظرات