۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۶۸۳۶۱
به میزبانی مازندران؛

نخستین همایش مبلغان شمال کشور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری نخستین همایش مبلغان شمال کشور به میزبانی استان خبر داد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری نخستین همایش مبلغان شمال کشور به میزبانی استان خبر داد.

 

وی با بیان این که در این همایش 500 نفر از مبلغان استان های مازندران، گیلان و گلستان حضور خواهند داشت، افزود: این همایش مرداد ماه در شهرستان فریدونکنار برگزار خواهد شد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این همایش به صورت آموزشی توجیهی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش مبلغان دینی از تجربیات تبلیغی یکدیگر بهره مند خواهند شد.

 

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: همچنین در این همایش از مبلغان برتر در عرصه تبلیغی نیز تجلیل خواهد شد.

 

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای مبلغان استان های شمالی همزمان با برگزاری این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش یک روزه، مبلغان طرح هجرت استان های مازندران، گیلان و گلستان آخرین دستاوردهای تبلیغی خود را در غالب نمایشگاه در معرض نمایش خواهند گذاشت.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ادامه داد: آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روحانیت تنها قشری است که می تواند جامعه را با اندیشه های دینی و اسلامی آشنا کند، افزود: هر جا که حضور روحانیت پر رنگ تر باشد دشمنان به هیچ عنوان توان حضور ندارند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان به عنوان سفیران عرصه تبلیغ احکام دینی باید با ترویج احکام اسلامی ارزش‌های ناب شریعت محمدی را در جامعه گسترش دهند، گفت: جامعه در هر زمانی نیازمند آموختن مبانی دینی است و این مسأله در تاریخ وجود داشته است.

 

وی بر ضرورت استفاده از شیوه های نوین تبلیغ به منظور پاسخگویی به شبهات دینی تأکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح در برابر هجمه های گسترده دشمنان ایستاد و نسل آینده را در تهاجم آنها حفظ کرد.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی امروز همه توان و ابزار خود را برای مقابله با اسلام ناب به کار گرفته اند، افزود: آنها تلاش می کنند تا چراغی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا روشن کرده را خاموش کنند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات