۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۶۸۴۷۷
همزمان با ماه رمضان صورت گرفت؛

اعزام 200 مبلغ به مناطق شهری و روستایی نور

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور از اعزام 200 مبلغ به مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبرداد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماهى است که قرآن براى هدایت انسان ها در آن نازل شده و ثمرات و برکات گرانقدری در آن قرار دارد.


وی با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان است، بیان داشت: این ماه از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار است که انسان می تواند به سعادت و رستگاری دست پیدا کرده و در مسیر تعالی گام بردارد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور از اعزام 200 مبلغ اعزامی در ماه مبارک رمضان به مساجد سطح شهرستان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان روستاها، هیات های مذهبی و و مووسساتی که متقاضی اعزام روحانی هستند تحت پوشش طرح اعزام مبلغ قرار می گیرند.


حجت الاسلام آزادیان با بیان این که ماه رمضان یکی از فرصت های ارزشمند تبلیغی است، تصریح کرد: مبلغان باید از این فرصت ارزنده و گرانقدر به بهترین نحو ممکن و در راستای ترویج تعالیم والای دینی بهره گیری کنند.


وی با بیان این که روحانیان باید در این ماه نورانی ارتباط خود را نسل جوان جامعه مستحکم کنند، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که روحانیان باید به وظایف خود بهتر عمل کرده و این فرصت ارزشمند را مغتنم بدانند.


حجت الاسلام آزادیان با اشاره به این که برنامه های مختلفی از سوی مبلغان اعزامی در مساجد صورت می گیرد، گفت: برگزاری نشست های قرآنی، اقامه نمازجماعت، ارتقای سطح کیفی برنامه های فرهنگی مذهبی و پاسخگویی به مسائل و سؤوالات شرعی در دستور کار قرار دارد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر لزوم ایجاد زمینه حضور جوانان در مساجد و مناسبت های مذهبی، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم از برنامه های ماه مبارک رمضان این ایام فرصت بسیار مناسب و خوبی برای ترویج تعالیم الهی و آگاه سازی مردم نسبت به ناهنجاری های اجتماعی است.


حجت الاسلام آزادیان از برگزاری سی محفل انس با قرآن کریم در شهرستان نور خبرداد و تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.


وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی ارزنده برای انس با قرآن کریم است، گفت: انسان باید تلاش کند تا در این ماه نورانی از قرآن کریم بهره گرفته و معارف ارزشمند آن را در برنامه های زندگی خود نهادینه کند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات