۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۶۸۴۹۲

شروع طرح تابستانی مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین تبریز

خبرگزاری رسا ـ طرح تابستانی مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز از امروز و با حضور طلاب این مدرسه به مدت 45 روز برگزار می‌شود.
طلاب حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب مدرسه حضرت امیر المومنین(ع) تبریز امروز جهت حضور در طرح تابستانی این مدرسه، حضور به هم رسانیدند.


گفتنی است، این طرح طی دوره ای 45 روزه برگزار خواهد شد و در طول آن برنامه های مختلف آموزشی و تربیتی اجرا خواهد شد.


حجت الاسلام ابراهیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت امیر المومنین(ع) با اعلام این خبر ابراز داشت: در طول این دوره همچنین ترم تابستانی دروس حوزوی نیز برگزار خواهد شد.


وی افزود: از دیگر برنامه های این دوره کاربردی سازی و بهره گیری از اندوخته های علمی طلاب در حوزه ادبیات عرب و تطبیق ادبیات عرب جهت آشنائی بیشتر با روایات و آیات قرآن کریم است.


معاون آموزش حوزه حضرت امیر المومنین(ع) تبریز با بیان اینکه طلاب جهت شرکت در این دوره ابراز علاقه و اشتیاق از خود نشان داده اند، گفت: در راستای پر کردن اوقات فراغت طلاب و بهره گیری از فرصت تعطیلات تابستان این طرح برنامه ریزی شده است.


وی در  خاتمه بیان داشت: از آنجایی که این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان می باشد؛ امید است از این فرصت معنوی و الهی در مسیر تحکیم و تثبیت ایمانی خود و طلاب محترم بهره بریم./854/پ203/ب4

ارسال نظرات