۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۸۶۳۰
معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت:

80 تن دارو به سرزمین وحی ارسال می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارسال محموله 80 تنی دارو برای حج تمتع از طریق ترکیه‌ به مکه و مدینه خبر داد و اظهار داشت: از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران به عربستان وجود ندارد، تیم 9 نفره مرکز پزشکی حج و زیارت از طریق دبی عازم عربستان می‌شوند.
مقصودي نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، عادل مقصودی نژاد گفت: محموله 80 تنی دارو ویژه حج تمتع امشب از فرودگاه امام خمینی (ره) به ترکیه و سپس به عربستان ارسال می‌شود.

 

وی همچنین افزود: از آنجایی که پرواز مستقیم از ایران به عربستان وجود ندارد، تیم 9 نفره مرکز پزشکی حج و زیارت امشب از طریق دبی عازم عربستان می‌شوند.

 

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از خرید 5 دستگاه آمبولانس برای استفاده در مکه و مدینه خبر داد و گفت: این آمبولانس‌ها جایگزین آمبولانس‌های فرسوده خواهند شد.



وی در ادامه از اعزام تیم‌های دارویی، تخصصی و آیدی (نرم افزاری) خبر داد و گفت: تیم‌ها امروز ابتدا راهی دبی شده، سپس به عربستان اعزام خواهند شد.

 

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین به معاینه زائران اشاره کرد و گفت: حدود 70 درصد معاینات پزشکی زائران انجام شده است.

 

مقصودی نژاد در خاتمه اظهار کرد: از این تعداد 80 درصد زائران هیچ گونه مشکلی نداشته اند و سلامت آنها برای اعزام به این سفر معنوی توسط پزشکان کاروان‌ها تایید شده است./1325/د102/ی

ارسال نظرات