۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۸۶۵۲
دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

فاجعه هفت تیر سندی بر عداوت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان گفت: فاجعه هفت تیر و به شهادت رسیدن مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 یار صدیق امام و انقلاب سندی بر اوج عداوت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و ملت آزاده ایران است.
دادستان عمومي و انقلاب دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید حسینعلی هاشمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان ظهر امروز در نشست هم اندیشی وبرنامه ریزی گرامیداشت هفته قوه قضاییه و هفتم تیر "سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از چهره‌های تأثیر‌گذار انقلاب که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پرداختن به زوایای گوناگون این فاجعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه همه مسؤولان و اندیشمندان است.

 

وی با بیان اینکه این واقعه باید بیش از پیش برای جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود چرا که خصومت استکبار جهانی با ملت و انقلاب ما مربوط به دیروز و امروز نیست، افزود: دست‌های پلید ایادی شیطان و نظام سلطه یعنی منافقان کوردل با هدایت آگاهانه دشمنان قسم‌خورده اسلام به خون بسیاری از اندیشمندان و متفکران انقلابی کشورمان آغشته است.

 

دادستان دامغان برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا در دادسرا انقلاب این شهرستان، دیدار مردمی رییس و مسؤولان دادگستری، دیدار با وکلای دادگستری، دیدار با مددجویان زندانی، بازدید از شوراهای حل اختلاف، دیدار با خانواده های زندانیان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دامغان برشمرد.

 

علی محمد مؤیدی زاده، معاون فرماندار دامغان نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم تبیین و شناساندن ابعاد شخصیت والای معنوی و سیاسی و علمی آیت الله شهید بهشتی برای نسل جوان جامعه، اظهار داشت: به شهادت رساندن رییس دیوان عالی کشور و بسیاری از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی، راهکار منافقین برای ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی بود.

 

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن چهره‌های اندیشمند و تأثیر گذار انقلاب اسلامی بوده است، افزود: این حادثه از جمله اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق در سال‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که بار دیگر عناد آنها را با اسلام خواهی و آزادی‌خواهی ملت ایران اثبات کرد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دامغان با تأکید بر برگزاری آیین‌های تأثیرگذار تبیین راه و تکریم شهدای هفتم تیرماه و پیشنهاد استفاده از حضور پرشور مردم دامغان در نماز‌ جمعه و مساجد به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان جهت تحقق این اهداف، تصریح کرد: دیدار و تجدید میثاق با خانواده معظم شهدا و اطلاع رسانی در باب فعالیت‌های گسترده دستگاه قضا در شهرستان باید از برنامه‌های اصلی این هفته باشد./977/پ202/ب4

ارسال نظرات