۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۶۸۶۵۵
حجت الاسلام مصائبی خبرداد؛

اجرای طرح ضیافت الهی در آستان بقاع متبرکه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در حال برگزاری است.
حجت الاسلام مصائبي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: امامزاده سید بهلول، بقاع شیخ نوایی و میرهادی خوی، امامزادگان غریب حسن، محمد و ابراهیم و سراج الدین و آرامگاه عرب باغی ارومیه، تکیه حضرت ابولفضل چایپاره، امامزادگان اسحاق و برگشاد سلماس، امامزاده سیدتاج الدین علی، آرامگاه سید محمد شبیلو و نظرگاه حضرت عباس میاندوآب مکان های مجری طرح ضیافت الهی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: قرائت ادعیه، مناجات، اطعام روزه داران بر اساس نیت واقفین، برنامه های شب های قدر با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استانی از برنامه های پیش بینی شده برای طرح ضیافت الهی است.

 

وی ترتیل خوانی و جزء خوانی، جلسات تفسیر و محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خواند و گفت: در این راستا دوازدهم و سیزدهم شاهد برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری فتحی عبدالرحمن در استان خواهیم بود.

 

حجت الاسلام مصائبی افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی روزانه، برپایی خیمه های معرفت و پایگاههای مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی از دیگر برنامه هایی است که با حضور 20 نفر از روحانیون اعزامی از قم و بومی استان در قالب طرح ضیافت الهی اجرا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع)، برگزاری نماز عید سعید فطر و برپایی نمایشگاه از برنامه هایی است که در برخی از بقاع متبرکه و امامزادگان اجرایی می شود.

 

طرح ضیافت الهی از ویژه برنامه های سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان است که همزمان در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات