۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۶۸۸۰۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همدلی مردم و مسؤولان راه تداوم اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر حفظ وحدت میان مردم و مسئولان، گفت: اتحاد و وحدت اسلامی میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارد.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با مهم ارزیابی کردن مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: احیاء این فریضه ارزشمند دینی باید با عزم ملی و حمایت همه جانبه مسؤولان صورت گیرد.

 

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر به مانند چتر و خیمه ای برای دیگر احکام دینی و اسلامی است، افزود: اصلاح و رفع بسیاری از امور و مشکلات جامعه با فراگیر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر خواهد بود.

 

امام جمعه نکا با تأکید براین که احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در گرو تلاش عمومی در جامعه است، خاطرنشان کرد: این فریضه دینی تنها با بخش نامه و سخنرانی احیاء نخواهد شد.

 

وی با تأکید براین که فراگیری همه جانبه امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کاهش می دهد، بیان داشت: عدم توجه به این فریضه دینی زمینه‌ساز بی‌بندوباری و بی اخلاقی در جامعه خواهد شد. 

 

امام جمعه نکا با بیان این که امر به معروف سلاح و صلاح جامعه است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مقدس بوده که امت اسلام برای رسیدن به سعادت باید به‌عنوان یک تکلیف شرعی و دینی به آن عمل کند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که مسؤولان فرصتی که خداوند به آنها برای خدمت‌رسانی به مردم داده است را قدر بدانند، گفت: راه ادای دین، خدمتگزاری به مردم است.

 

امام جمعه نکا، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

حجت الاسلام لائینی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد همه مسؤولان باشد.

 

امام جمعه نکا، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد. 

 

حجت الاسلام لائینی گفت: مسؤولان باید با هم افزایی و برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های رونق اقتصادی را در شهرستان فراهم کنند.

 

امام جمعه نکا با تاکید بر حفظ وحدت میان مردم و مسئولان، گفت: اتحاد و وحدت اسلامی میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: تحقق اتحاد ملی در یک جامعه پدیده‌ای قانونمند بوده که برای تحکیم وحدت آن ‌باید با تکیه بر قانونمندی‌ها، عوامل بسترساز وحدت را شناسایی و تقویت کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات