۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۶۹۰۰۲
در پی استعفای مدیر کل اوقاف زنجان؛

سرپرست جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ در پی استعفای مدیر کل اوقاف زنجان در هفته گذشته برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سرپرست جدید این اداره کل از سوی مسؤولان عالی رتبه سازمان اوقاف انتخاب شد.
اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، در پی استعفای حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سرپرست جدید این اداره کل از سوی مسؤولان مربوطه تعیین شد.

 

بنابر این گزارش؛ بر همین اساس با ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام محمود محمدی به عنوان سرپرست اوقاف استان زنجان انتخاب شده و به جای حجت الاسلام باقری سکان هدایت این اداره کل را بر عهده گرفت.

 

گفتنی است، حجت الاسلام محمدی از سال 87 در سمت مسؤولیت معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان فعالیت داشته که با حفظ همین سمت به عنوان سرپرست اوقاف استان زنجان نیز انتخاب شده است.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام علی باقری، مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه زنجان هفته گذشته با توجه به محدودیت زمانی برای استعفا از مناسب دولتی برای حضور در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ضمن بیانیه از سمت خود استعفا داد./949/پ203/ب4

ارسال نظرات