۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۶۹۲۴۹
امام جمعه بروجرد:

مخاطب شناسی رمز موفقیت مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که رمز موفقیت مبلغان مخاطب شناسی است، گفت: سخنان مبلغ باید مطابق با عقلانیت و متناسب با مخاطبان باشد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با بیان این که مبلغان دین، وارثان انبیا هستند، گفت: مبلغان در این راستا مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند.

 

وی با اشاره به وظایف مبلغان بیان داشت: مبلغان باید در انتقال مفاهیم والا و ارزشمند اسلام و قرآن کریم به مردم به‌ ویژه بین نسل جوان و نوجوان که وظیفه سنگین روحانیت و مبلغان است اهمیت دهند.

 

حجت الاسلام ترابی تأکید کرد: مبلغان باید برای بیان تبلیغ آموزه های دینی از ابزارهای روز جامعه بهره گیرند و شرایط روز جامعه را در نظر داشته باشند.

 

وی با بیان این که سخنان مبلغان باید براساس استدلال های دینی باشد، افزود: موفقیت مبلغ در گرو مخاطب شناسی است.  

 

حجت الاسلام صادق جعفر پور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در ادامه با بیان این که ماه مبارک رمضان  300 مبلغ خواهر و برادر در بروجرد مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: مبلغان اعزامی در مساجد شهری و روستایی بروجرد آماده پاسخگویی به نیازهای دینی مردم هستند.

 

وی با اشاره به وجود شدت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در جامعه امروز عنوان داشت: اهمیت کار مبلغان دینی در جامعه امروز بیشتر از گذشته است.

 

مبلغان دینی، افسران خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه مبلغان دینی را افسران خط مقدم جبهه جنگ نرم بیان کرد و افزود: مبلغان باید در انجام وظیفه خویش به مسائل فرهنگی بیشتر اهمیت دهند.

 

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان مردم مشتاق و تشنه شنیدن احکام دینی هستند و سعادت خویش را در بیان کردن احکام دینی می دانند، تأکید کرد: مبلغان در تبیین احکام دینی در این ماه باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات