۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۶۹۲۷۱
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری مراسم تفسیر قرآن در حوزه های علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری جزء خوانی و تفسیر قرآن در حوزه های علمیه خواهران لرستان با حضور خواهران مبلغه و اساتید حوزه خبر داد.
جزء خواني قرآن کريم

مهین بیرانوند، معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی، جمع خوانی و تفسیر قرآن کریم در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

 

وی برگزاری برنامههای قرآنی را ازم هم ترین برنامه ها در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: برنامه های قرآنی هر روز در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

 

بیرانوند افزود: مراسم جزء خوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) در خرم آباد با حضور طلاب این شهرستان برگزار می شود.

 

وی مهم ترین هدف برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان را انس بیشتر طلاب با قرآن بیان کرد.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم، با حضور حجت‌الاسلام حسن برزگر استاد اخلاق و تفسیر قرآن در مدارس علمیه خواهران خرم آباد برگزار می شود.

 

وی در ادامه یادآور شد: مراسم جزء خوانی روزهای یکشنبه و سه شنبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) و دوشنبه و چهارشنبه در مدرسه معصومیه(س) برگزار می شود.

 

بیرانوند با بیان این که جلسات تفسیر قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه(س) هر روز ساعت 10 تا 11 و در مدرسه علمیه معصومیه(س) ساعت 11 تا 12برگزار می شود، افزود: این مراسم ها در دیگر مدارس علمیه استان نیز در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی 400 مبلغ خواهر در مساجد، حسینیه ها و مجالس خانگی عنوان داشت: این مبلغان از مدارس علمیه خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز که توانایی تبلیغ دارند، اعزام شده اند./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات