۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۶۹۳۵۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج ارزش های دینی بهترین راه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی وظایف ارزنده و والایی بر عهده دارد، گفت: باید تلاش های ارزشمندی صورت گیرد تا تعالیم والای دینی و اسلام ناب محمدی به نحوی شایسته ترویج شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با رییس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آمل به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان به دستور امام خمینی(ره)، گفت: تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی یکی از دستورات ارزنده و پر برکت امام راحل بوده است.


امام جمعه آمل با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی وظایف ارزنده و والایی بر عهده دارد، بیان داشت: باید تلاش های ارزشمندی صورت گیرد تا تعالیم والای دینی و اسلام ناب محمدی به نحوی شایسته ترویج شود.


وی با تاکید بر این که دشمنان به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، افزود: آن ها می خواهند از طریق تهاجم فرهنگی به خواسته های خود دست یافته و در مسیر تضعیف دین محوری قدم بردارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش کند تا در راستای وظایف تبلیغی، فرهنگی و قرآنی خود به نحوی شایسته و آن گونه که لازم است قدم های ارزشمندی بردارد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برنامه های شایسته از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گیرد، گفت: باید تلاش شود تا فعالیت ها و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای بهره گیری قشرهای مختلف جامعه صورت گیرد.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که نسل جوان جامعه مورد تهاجم دشمنان قرار دارند، بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش کند تا اقدامات ارزشمندی را در راستای ترویج دین محوری در مان نوجوانان و جوانان با برگزاری کلاس ها و برنامه های مختلف فراهم آورد.


وی با اشاره به وظیفه اعزام مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: این سازمان وظیفه ای مهم و خطیر در راستای اعزام مبلغان برعهده دارد که باید مبلغان دینی در مناسبت های مختلف مذهبی و دینی به مناطق شهری و روستایی اعزام شده و به تبلیغ معارف ارزشمند دین مبین اسلام بپردازند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمند تبلیغی است، تصریح کرد: مبلغان باید از فرصت های به وجود آمده به بهتری نحو ممکن بهره گیری کرده و زمینه انس بیش از پیش مردم با تعالیم والای دینی را فراهم کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات