۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۶۹۴۰۰
امام جمعه محمودآباد:

روحانیت در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: امروز دشمنان دین و قرآن شیطنت ها و تلاش های بسیاری دارند که روحانیت باید در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قدم های ارزشمندی بردارد.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان محمودآباد که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم که باید تلاش کنیم ره توشه ای ارزنده از آن برای خود کسب کنیم.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ماه رمضان ماه نزول قرآن و شهرالله اعظم است، بیان داشت: انسان باید تلاش کند تا در این ماه نورانی در مسیر سعادت و رستگاری قدم بردارد.


حجت الاسلام موسوی افزود: ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی است که انسان باید در مسیر تعالی و تکامل گام برداشته  که در واقع این ماه آغاز سال تربیتی برای انسان است.


وی با بیان این که ظرفیت های ارزشمندی در ماه مبارک رمضان وجود دارد، گفت: مبلغان و روحانیان باید از فرصت های ارزشمند به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کنند.


امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که روحانیت مشعل داران عرصه تبلیغ و فرهنگ هستند، بیان داشت: روحانیان به عنوان چهره های ماندگار بر دل های محبوب مردم با نورافشانی دینی مشغول تبلیغ هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: امروز دشمنان دین و قرآن شیطنت ها و تلاش های بسیاری دارند که روحانیت باید در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قدم های ارزشمندی بردارد.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که مرحوم دشتی از علمای گرانقدر این شهرستان است، تصریح کرد: از کرامات مرحوم دشتی این بوده که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند تجلیل و تکریم از مرحوم دشتی تجلیل از امام علی(ع) است.

 

وی با اشاره به این که نقش روحانیت در این برهه از زمان حساس و کلیدی است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری جایگاه روحانیت جایگاه ویژه و استثنایی است و جامعه اسلامی را به سمتی برده که کشورمان در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن دارد.


امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: بزرگ ترین تحول قرن از سوی امام خمینی(ره) با وقوع انقلاب اسلامی ایران رقم خورده که جهان را مبهوت خود کرده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: روحانیت باید زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات