۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۶۹۵۲۱
مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد خبر داد؛

پذیرش 25 طلبه در مدرسه علمیه رضوی خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد از پذیرش 25 طلبه جدیدالورود در سال تحصیلی جدید از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان خبر داد.
پذيرش طلاب مدرسه علميه

حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با نحوه پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید بیان داشت: مصاحبه ورودی مدرسه علمیه از بین افرادی که در آزمون کتبی ورود به حوزه های علمیه نمره کافی را کسب کرده اند، برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که دوره برگزاری مصاحبه مدرسه علمیه رضوی آغاز شده است، افزود: مصاحبه داوطلبان براساس مشخص شدن تاریخ قبلی برای هر داوطلب برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که از بین متقاضیان ورود به مدرسه علمیه رضوی 50 نفر در آزمون کتبی قبول شده اند، تصریح کرد: مصاحبه این افراد تا اواسط هفته آینده پایان می یابد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از بین این تعداد داوطلب پس از مشخص شدن جواب مصاحبه، 25 نفر برای سال تحصیلی جدید پذیرش می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد با بیان این که سؤوالات مختلفی از داوطلبان در مصاحبه پرسیده می شود، اظهار داشت: بررسی موضوعات اخلاقی، رفتاری، میزان انگیزه و استعدادیابی داوطلبان در زمان مصاحبه مورد توجه است.

 

وی حضور ناظران مرکز مدیریت در زمان انجام مصاحبه را امری مناسب در جهت برگزاری بهتر و موفق مصاحبه داوطلبان بیان کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به حضور ناظران در کنار مدیر و معاون مدرسه علمیه را در جهت مشارکت برگزاری مصاحبه بیان داشت: این امر در کاهش زمان انجام مصاحبه و استحکام کار بسیار مناسب است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات