۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۶۹۵۸۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ملی مورد بازبینی قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جوانان و نوجوانان کشور ما اصلی ترین مخاطبان تهاجم فرهنگی دشمن هستند و از همین جهت لازم است تا مسؤولان رسانه ملی توجه بیشتری به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین این قشر از جامعه داشته باشند.
جعفر عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در مراسم دیدار جمعی از مسؤولان استان اصفهان و شهرستان شهرضا با آیت الله قدرت الله نجفی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان حادثه هفت تیر تأکید کرد: شهید مظلوم آیت الله بهشتی همواره در معرض بیشترین هجمه های دشمنان واقع شدند، اما مظلومانه سکوت اختیار کردند و از خود دفاع نکردند.

 

وی در ادامه با اشاره بخشهایی از سخنان امام خمینی(ره) در خصوص شخصیت شهید بهشتی تصریح کرد: این شهید بزرگوار از تئوریسین های اصلی انقلاب اسلامی و از چهره های تأثیر گذار در روند پیروزی انقلاب بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: شهید بهشتی شخصیتی مبتکر و دور اندیش بود و زندگی ایشان هیچگاه درگیر روزمرگی نشد.

 

عسگری شهید دکتر بهشتی را چهره جهانی انقلاب اسلامی و نمادی از یک دانشمند والای اسلامی در جهان دانست و گفت: دشمن با شناختی که از جایگاه این شهید بزرگ داشت ابتدا او را ترور شخصیت و بعد در یک اقدام ناجوانمردانه ترور جسمی کرد.

 

وی عنوان کرد: شهادت دکتر بهشتی سبب بر ملا شدن چهره نفاق و ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی شد و این عوامل از جمله برکات وجودی ایشان است که نام و یاد او را برای همیشه زنده نگه می دارد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از عملکرد رسانه ملی در نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: در حالی که تاکنون شهدای بزرگی تقدیم اسلام و انقلاب شده است اما هیچ اثر فاخر و مستمری در خصوص شهدا ساخته نشده است که این رویه نیازمند بازبینی و تجدید نظر است.

 

به گزارش رسا، در این دیدار، نمایندگانی از اداره تبلیغات اسلامی استان، بخشدار و فرمانده هان نظامی و انتظامی شهرضا، فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش و رییس دادگستری شهرستان شهرضا حضور داشتند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات