۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۶۹۷۰۵
مدیر مدرسه علمیه مرند خبر داد؛

آغاز اردوی تابستانی طلاب نخبه کشور در مدرسه علمیه مرند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند از آغاز اردوی تابستانی طلاب نخبه کشور در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این اردوی تابستانی با حضور 150 نفر از طلاب نخبه کشور به مدت 40 روز برگزار می‌شود.
طلاب نخبه
حجت‌الاسلام انامق‌نژاد، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز اردوی تابستانی طلاب نخبه کشور در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) این شهر خبر داد.
 
وی با بیان این‌که این اردوی تابستانی به مدت 40 روز و در شهرهای مرند و زنوز برگزار خواهد شد، افزود: این اردوی تابستانی با حضور 150 نفر از طلاب نخبه کشور آغاز به کار کرده است.
 
مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) مرند وجود چنین طرح هائی را لازم دانست و تأکید کرد: استعدادهای بسیار خوب و نخبه‌ای هم اکنون در میان طلاب جوان وجود دارد که باید برای شناسایی و استفاده بیشتر از این نخبگان، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
 
وی در ادامه با مطلوب توصیف کردن حضور طلاب نخبه در این اردو، تصریح کرد: با جهت‌دهی مناسب به این استعدادها، مشکلات علمی جامعه اسلامی تا حد زیادی برطرف خواهد شد، از این رو و در راستای ترویج مکتب گوهر بار اهل بیت(ع) در میان تشنگان حقیقت و معنویت، از وجود چنین عزیزانی می توان بهره وافری برد.
 
حجت الاسلام انامق‌نژاد هدف از برگزاری این اردو را آمادگی بیشتر و بهره گیری از فرصت تابستان در راستای برگزاری کلاس های آموزشی و بالا بردن سطح علمی این طلاب و جهت دهی صحیح به استعدادهای این عزیزان عنوان کرد.
 
وی با اشاره به اینکه افتتاحیه اردوی تابستانی طلاب نخبه کشور با تجلیل از برخی طلاب همراه بود، ابراز داشت: از طلاب برتر که دارای رتبه برتر در المپیاد های استانی و کشوری بودند تجلیل به عمل آمد.
 
این استاد حوزه با بیان این‌که پنج نفر از طلبه های مدرسه علمیه شهرستان مرند در مرحله استانی المپیاد علمی طلاب و پنج نفر نیز در مرحله کشوری این المپیاد صاحب رتبه شده اند، گفت: رتبه نخست مرحله کشوری به شهرستان مرند اختصاص پیدا کرد./854/ت302/ح
ارسال نظرات