۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۶۹۷۸۱
معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی:

اراده ها برای دفاع از نظام اسلامی با تهدیدها و تحریم ها از بین نمی رود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان باید خیال این که با فشارها و تهدیدها می توانند در اراده و تصمیم ما برای دفاع و حمایت از نظام اسلامی و حل مشکلات خللی ایجاد کند، را از سر بیرون کنند.
دبير اجرايي مراسم گراميداشت هفته قوه قضائيه در آ.غ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ابراهیم علینژاد، معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه که در دادگستری کل آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: ارزیابی کار قضائی کار راحتی نیست و امکان شناسایی افراد اصلح در این امر بسیار دشوار است.

 

وی افزود: در عصر کنونی و در کشور ما کار دادگستری شبیه به کار رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس است، چرا که تنها کشوری که قاضی روزانه باید به چندین پرونده رسیدگی کرده و حکم صادر کند کشور ما است.

 

علینژاد عامل موفقیت قوه قضائیه در ایران را یک امید و نشاط معنوی عنوان و اضافه کرد: کار تمام دادگستری های کشور قابل تحسین و ارزش گذاری بالا است هر چند که آنچه ما می کنیم تنها عمل به وظایف خویش است و منتی بر سایر دستگاه ها یا نظام اسلامی نیست.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد قوه قضائیه و مفید بودن این نهاد در نظام اسلامی ادامه داد: کار ما شبیه به جهاد در میادین حق است و از این بابت ما ممنون خدای متعال هستیم که فرصت خدمت به نظام اسلامی را به ما عطا فرموده است.

 

دبیر اجرایی همایش استانی گرامیداشت هفته قوه قضائیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: دشمنی که با تهدید و تحریم ها و ایجاد فشار، قصد دارد در ارکان تشکیلات نظام اسلامی مان یاس و دلمردگی ایجاد کند لازم است که بداند توان ما چندین برابر توان فعلی است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان ما باید این خیال را که با فشارها و ظلم هایی که به نظام ما وارد می کند، می تواند در اراده و تصمیم ما برای دفاع و حمایت از نظام اسلامی و حل مشکلات خللی ایجاد کند، از سر خود بیرون کند.

 

علینژاد انقلاب اسلامی را در حال تشکیل یک تمدن بزرگ اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نظام اسلامی ایران در آستانه تشکیل یک تمدن اصیل اسلامی است بنابراین وجود این تحریم ها و فشارها در کشور و مقابله دشمنان اسلام امری طبیعی است.

 

وی در پایان گفت: ما تسلط حکومتی را بر جهان آرزومندیم که در سایه آن اخلاقیات و انسانیت تنها در جهان حکومت کند و از ظلم و جور و فسادهای کنونی در آن خبری نباشد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات