۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۶۹۹۳۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

عزت انقلاب اسلامی مدیون مقاومت و ایستادگی شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، سربلندی و عزت انقلاب اسلامی را در سایه مقاومت و ایستادگی شهدا دانست و گفت: شهدا پیام ایستادگی و مقاومت را به ملت ما دادند و الحمدلله ملت نیز این پیام را به خوبی گرفته و عمل کردند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با خانواده شهید رحمان استکی، از شهدای هفتم تیر این استان، با تجلیل از شخصیت برجسته و نورانی آیت‌الله بهشتی اظهار داشت: در آن جنایت خبیثانه، شخصیت‌های برجسته، علمای بزرگ و خدمتگزاران صادق از جمله شهید رحمان استکی که حقاً و انصافاً یکی از شهدای بنام کشور و استان بود به شهادت رسیدند اما در مقابل چهره پلید منافقان و حامیان مستکبر آن ها نیز برای ملت افشا شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به اخلاص شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: بدانید و آگاه باشید که اگر برای خداوند خالص شدید همانند شهید بهشتی، بزرگ می شوید.

 

امام جمعه شهرکرد با توجه به تخریب های علیه شهید بهشتی در زمان حیاتش، اظهار داشت: اگر انسان در همه مراحل زندگی خود را به خدا بسپارد و از او کمک بخواهد، خداوند نیز از او دفاع می کند و دیگر در مقابل حرفای دیگران باکی ندارد.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که انقلاب اسلامی همانند گذشته نیازمند انسان هایی سراسر اخلاص است، افزود: بکوشیم که حیات و مرگمان همانند شهید بهشتی در راه دفاع از ارزش های اسلامی باشد و باعث حرکت انقلاب شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که شهیدان فاجعه هفتم تیرماه به ویژه شهید بهشتی به معنای واقعی تربیت یافته فرهنگ دین اسلام و قرآن بودند و خدایی شدند، افزود: شهادت این بزرگواران نیز، جامعه را قرآنی کرد و راه انقلاب، بیش از گذشته روشن شد.

 

وی حضور در این گونه مراسم‌ها را یک عمل نمادین به منظور نشان دادن درک و پیروری از راه و مسیر شهدا دانست و افزود: شهدا در مسیر حقی که خدای متعال و امام راحل(ره) پیش پای آنان گذاشتند تا آخرین لحظه مقامت و ایستادگی کردند و به همگان اثبات کردند اگر به جایی هم می‌خواهید برسید در سایه همین مقاومت و ایستادگی باید به آن دست پیدا کنید.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: اگر شهدا می‌خواستند در برابر ارزش‌ها و آرمان‌ های انقلاب، فتنه و توطئه‌ها دشمنان کوتاه بیایند، به یقین نظام اسلامی به چنین جایگاه وموقعیتی نمی‌رسید.

 

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام، خنثی شدن فتنه‌ها یکی پس از دیگری در طول 36 سال گذشته، ناکام ماندن نقشه‌ها و اهداف پلید آمریکا و هم‌پیمانانش و سربلندی و عزت انقلاب اسلامی را در سایه مقاومت و ایستادگی شهدا دانست و گفت: شهدا پیام ایستادگی و مقاومت را به ملت ما دادند و الحمدلله ملت نیز این پیام را به خوبی گرفته و عمل کردند.

 

وی با تأکید بر این که امروز هم باید با همین ایستادگی، بصیرت، هوشیاری و همدلی و هم‌زبانی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاد، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید در برابر فتنه‌ها وتوطئه‌های دشمنان کوتاه آمد که اگر خدایی نخواسته این چنین بشود خسارت و ضایعه‌ای جبران ناپذیر خواهیم دید./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات