۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۶۹۹۳۸
آیت الله موحودی کرمانی:

افراط و تفریط در دین اسلام جایی ندارد

خبرگزاری رسا – خطیب جمعه تهران با اشاره به این که بهترین وقت خود را برای ارتباط با خداوند قرار بدهید، گفت: اگر کارهایی را که انجام می‏دهد نیت خدایی داشته باشند، آن اعمال عبادت محسوب می‎‏شوند.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، در برنامه سحرگاهی سیمای استان کرمان گفت: امام علی(ع) فرمودند که هر روز برای انسان وظیفه‏ای وجود دارد که باید در آن روز انجام دهد.

 

وی در ادامه با بیان این که وظیفه امروز را به فردا نیندازید، افزود: وظایفی که در روز داری برای آن‏ها وقت تعیین کن و هر کدام را در وقت خودش انجام بده.

 

خطیب جمعه تهران با اشاره به این که بهترین وقت خود را برای ارتباط با خداوند قرار بدهید، اظهار داشت: اگر کارهایی را که انجام می‏دهد نیت خدایی داشته باشیم این اعمال عبادت می‎‏شوند.

 

 نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این که نماز در اسلام از جایگاه بالایی بر خوردار است، ابراز داشت: نمازهای خود را با حال بخوانید و بدانید چه  می‏خوانید توجه داشته باشید و از سجده در آن لذت ببرید.

 

آیت الله موحدی کرمانی با بیان این که سعی کنیم در نماز کمبود نداشته باشیم، خاطر نشان کرد: موقع نماز همه حواسمان به خدا بوده و خود را به امور دیگر مشغول نکنیم.

 

امام جمعه تهران با اشاره به این که نافله‏های نماز تکمیل کننده نقص‏های آن است، اظهار داشت: دین اسلام از افراط و تفریط  خالی بوده و همیشه اعتدال را مبنا قرار داده است.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که امام جماعت باید حال مأمومین را در نظر بگیرد و نماز خود را طولانی نکند، ابراز داشت: نماز خود را آن قدر تند نخواند که نمازگزاران به او نرسند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه سجده طولانی بهشت انسان را تضمین می‏کند، گفت: اگر شخصی به شما نیکی کرد در صدد جبران آن باشید./972/پ202/ش

 

ارسال نظرات