۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۶۹۹۵۱
آیت‌الله ممدوحی:

بزرگترین خیانت‌ صهیونیست‌ها منحرف کردن عرفان از طریق فضای مجازی و ماهواره است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بزرگترین خیانت‌ صهیونیست‌ها به بشریت منحرف کردن عرفان است آنها در فضای مجازی و ماهواره مسائلی را تبلیغ می‌کنند انسان را به بیراهه می‌کشاند.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جلسه سخنرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان که به همت موسسه منتظران منجی(عج) و در مسجد امام علی(ع) برگزار شد، گفت: رابطه انسان با خدا چنان است که فراموشی طرفین منجر به فراموشی دیگری می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که خداوند نسبت به همه موجودات محیط است، افزود: انسانی که در ابتدا خدا را فراموش ‌کند بعد از آن خود را فراموش خواهد کرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به خیانت صهیونیست در حق بشریت، عنوان کرد: از بزرگترین خیانت‌های صهیونیست‌ها این است که عرفان را به انحراف کشیده است آنها در فضای مجازی و ماهواره مسائلی را تبلیغ می‌کنند که انسان را به بیراهه می‌کشاند.

 

آیت‌الله ممدوحی در ادامه بیان داشت: در این مسیر انحرافی بسیاری از مسائل ارزشی مانند حرمت پدر و مادر یا نگه داشتن حریم محرم و نامحرم پوچ و بی‌ارزش جلوه داده شده و چنین وانمود می‌شود که فرد هیچ اختیاری از خود نداشته و نمی‌تواند کاری انجام دهد.

 

عضو جامعه مدرسین، با اشاره به موضوع عرفان، ابراز کرد: موضوع عرفان معرفت نسبت به خدا، علم به ملائکه، علم به روابط بین خدا و خلق، علم به اسماء و صفات الهی و افعال او است.

 

وی با اشاره به رابطه انسان و خدا، اظهار داشت: کسی که رابطه خود را با خداوند تنظیم نکند نمی‌تواند نماز و روزه درستی داشته باشد در حقیقت چنین فردی خدا را فراموش کرده است، آنها در ذهن خود خدا را در گوشه‌ای قرار داده و خود را در گوشه‌ای دیگر می‌بینند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به زندگی انسان، عنوان کرد: زندگی انسان از تولد تا مرگ نیست در حقیقت دنیا جای زندگی واقعی نیست کسانی که دنیا را جای زندگی می‌بینند نمی‌توانند به بیشتر از مسائلی چون خوردن، خوابیدن و برآورده کردن هوی و هوس فکر کنند.

 

آیت‌الله ممدوحی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برای انسان مومن گرفتاری و ناهنجاری اتفاق افتد مقدمه کار خیر برای او است و نباید درباره این مساله دچار غم و اندوه شود./807/پ202/ش

ارسال نظرات