۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۶۹۹۶۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

گره زدن مشکلات کشور به تحریم ها اشتباه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که گره زدن مشکلات کشور با تحریم ها اشتباه است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در کشور گام برداشته و در این راستا اهتمام ارزنده ای از خود نشان دهیم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر آمل با گرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن بوده که فرصتی شایسته برای سعادت ورستگاری انسان است.


وی تصریح کرد: فرصت های ارزشمندی در این ماه نورانی قرار دارد که باید از خداوند متعال بخواهیم تا ما را در صف روزه داران واقعی ماه مبارک رمضان قرار دهد.


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان این که به عنوان نماینده مجلس باید پاسخگوی مردم بوده و گزارش کار ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: هر فردی که از حوزه های انتخابیه انتخاب شود به صورت عملی نماینده کل کشور است که باید در راستای رفع مسائل و مشکلات کشور قدم بردارند.


یوسفیان ملا با بیان این که جایگاه نماینده مجلس در بعد سیاسی نماینده سراسر کشور است که وزرا را انتخاب و یا عزل می کنند، ادامه داد: اگر نماینده مجلس در حوزه انتخابیه فعال بوده و در سطح کشور نتواند خدمات ارائه دهد یک ضعف است.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که در بحث سیاست خارجی مسأله تحریم ها را داریم، گفت: مذاکره کنندگان جلساتی داشتند که نتایج آن مشخص می شود که باید سیاست گذاری در راستای نظر رهبری معظم انقلاب و در حفظ و حراست از حقوق هسته ای باشد.


وی با بیان این که گره زدن مشکلات کشور با تحریم ها اشتباه است، بیان داشت: کشورهایی چون سریلانکا، هند، چین و کشورهای دیگر به ما بدهکار بوده و اموال ما بلوکه شده است.


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با تاکید بر این که با مذاکرات هسته ای باید تحریم ها برداشته شده و پول های ما به کشور برگردد که به طور یقین اثرگذار خواهد بود، افزود: اگر این پول ها مدیریت نشود بلایی به جان کشور می شود و عده ای خاص که همواره در حال فساد هستند به آن دسترسی پیدا می کنند.


یوسفیان ملا تصریح کرد: در صورت توافق در مذاکرات باید پول های برگشت داده شده با مدیریتی صحیح برای رفع مشکلات کشور به کار گرفته شود.

 

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در کشور گام برداشته و در این راستا اهتمام ارزنده ای از خود نشان دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات