۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۷۰۱۶۶

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور معاون دانشگاه امام صادق(ع)، یکشنبه 7 تیرماه در زاهدان برگزار می شود.
شهداي هفتم تير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور حجت الاسلام حسینعلی سعدی، معاون دانشگاه امام صادق(ع)، یکشنبه 7 تیرماه در زاهدان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان و مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: این مراسم ویژه عموم است که با حضور مسؤولان استانی و کشوری در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه دو تن از شهدای این حادثه هفتم تیر، به نام های آیت الله محمد تقی حسینی طباطبایی و حبیب الله مالکی فرماندار وقت ایرانشهر از سیستان و بلوچستان هستند، افزود: ششم تیرماه نیز مراسمی با هدف گرامیداشت مقام شهدای حادثه هفتم تیر با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بقعه شهید طباطبایی در زابل برگزار می‌شود.

 

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: سومین مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر نیز با حضور مسؤولان محلی و استانی چهارشنبه دهم تیرماه در شهرستان ایرانشهر برگزار خواهد شد./831/ت303/ب4

ارسال نظرات