۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۷۰۲۸۴

برگزاری مراسم بزرگداشت هفتم تیر در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای از مردم خراسان جنوبی برای حضور در مراسم بزرگداشت هفتم تیر دعوت کرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سـتاد بـرگـزاری مـراسـم هفـتـم تـیـر شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اســلامـی خراسان جنوبی، در آستانه‌ یوم‌الله هفتم تیر و فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد فاجعه‌ تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 و انفجار تروریستی در دفتر مرکزی حزب سابق جمهوری اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم استان دعوت به حضور باشکوه در مراسم هفتم تیر کرد.

 

مردم با حضور و شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست‌قامتان جاودانه تاریخ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از این‌گونه اقدامات تروریستی و وقیحانه دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی و منافقین مزدور را فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمنان انقلاب، با آرمان‌های قدسی و بلند امام شهدا و شهیدان سرفراز تجدید میثاق .کنند

 

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است:  آری از میان اوراق تاریخ، با دیگر قتلگاه کربلای ایران، متجلی گشت و سرچشمه به بزرگی و عظمت داغ کربلا قد کشید. آن شب سیاه و تاریک در ظلمتکده‌ی شب، آبستن حادثه‌ای دل‌خراش و خونین بود که تا سالیان سال، داغ گرانش بر دل شقایق‌های عاشق سنگینی می‌کند.

 

آری؛ آن شب، انفجار، بغض کینه و عداوت دشمنان کوردل نظام اسلامی بود و انتشار مظلومیت تنیده شده در حقانیت شهید مظلوم بهشتی ویاران صدیق و باوفایش در آسمانِ نیلگون ایران اسلامی، رنگ شهادت گرفت و هیچ فریاد رسایی به عظمت آن انفجار مهیب و دل‌خراش نمی‌توانست مظلومیت سید شهدای انقلاب اسلامی و جریان اصیل خط سرخ انقلاب را همانند موجی عظیم و خروشان در سراسر گیتی و پهنه پهناور عالم، منتشر کرده و نقابِ نفاق» و تزویر و التقاط را از چهره‌ی کریه‌المنظر منافقین کوردل و مزدوران ترسو بردارد و التقاطیون کژاندیش را رسوای همیشه تاریخ و ابدیت کند.

 

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است که واقعه هفتم تیر؛ سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتادودو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

 

در پایان این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم استان خراسان جنوبی دیگر دعوت می‌کند تا به‌منظور تجلیل از مقام بلندمرتبه و رفیع آنان، در ویژه مراسم و آئین‌های بزرگداشت که در سراسر استان برگزار می‌شود حضوری پرشور و انقلابی یابند.

 

این مراسم در بیرجند روز یکشنبه هفتم تیرماه از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بیرجند و با حضور مسؤولان استانی و شخصیت‌های فکری، فرهنگی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و عموم مردم عزیز و شریف شهرستان برگزار خواهد شد./968/پ203/ب5

 

ارسال نظرات