۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۲۸۸

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
مراسم جزءخواني قرآن کريم در تبريز

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید حسن جهان، مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.


وی افزود: ثبت نام سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در رشته های حفظ کل، حفظ 15 جزء پیوسته و قرائت تحقیق قرآن کریم  و در سه گروه برادران بالای 16 سال، براداران زیر 16 سال و خواهران بالای 16 سال از 25 خرداد شروع شده و تا 31 تیر ادامه دارد.

 

مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از ویژگی های مسابقات قرآنی تلاوت قرائت قطعات تعیین شده از حفظ از سوی شرکت کنندگان و توجه به رویکرد مفهومی قرآن در رشته های قرائت و حفظ است.

 

حجت الاسلام حسن جهان ادامه داد: ثبت نام چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی با هدف ارتقای سطح معلومات و آموزه های قرآنی در سطح کارکنان دستگاه های فرهنگی و خانواده های مکرم ایشان و ترغیب دستگاه های فرهنگی به ایجاد فضای تبلیغی و آموزشی با محوریت قرآن کریم در دستگاه های متبوع خویش صورت می گیرد.

 

وی افزود: نام نویسی این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم و در سه گروه کارکنان، همسران و فرزندان خانواده های دستگاه های فرهنگی از 25 خرداد شروع شده و شرکت کنندگان در مرحله اول در سطح استان روزهای 5 و 6 شهریور به رقابت می پردازند و نفرات منتخب هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد./853/د102/ب4

ارسال نظرات