۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۴۳۵

فریدون همتی سرپرست استانداری قم شد

خبرگزاری رسا - طی جلسه ای با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و مدیران استانداری معارفه ی فریدون همتی به سمت سرپرست استانداری قم انجام شد.
فريدون همتي سرپرست استانداري قم
به گزارش روابط عمومی استانداری قم فریدون همتی سرپرست استانداری قم در این جلسه که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی از حسن ظن دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور قدردانی کرد.
 
استاندار قم با اشاره به جایگاه خاص استان قم، وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و مرکزیت حوزه های علمیه جهان تشیع را از ویژگی های بارز و منحصربفرد شهر مقدس قم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم شریف قم و خانواده های معظم شهدا توفیقی الهی است.
 
وی اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و برنامه های دولت تدبیر و امید در استان قم را بسیار مهم برشمرد و افزود: این مسئله بدون همدلی دولت و مردم میسر نخواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه کسب رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است خاطرنشان کرد: با تجمیع توانمندی های نیروی انسانی دستگاه های اجرایی می توانیم بخش قابل توجهی از نیازهای استان را پوشش دهیم.
 
همتی افزود: برایند نزدیکی دلها به یکدیگر و مجاهدت مسئولین، خدمت به مردم خواهد بود.
 
محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این جلسه با اشاره به حساسیت و اهمیت استان قم اظهار کرد: همه ی تلاش وزارت کشور این بود که انتخاب سرپرست جدید استانداری قم هر چه زودتر انجام شود.
 
معاون سیاسی وزیر کشور ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، از وی به عنوان فردی سختکوش و خوشرو و از استانداران بسیار خوب دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت: آثار خدمات حجت الاسلام صالحی منش برای مردم قم مشهود است.
 
وی همدلی و همزبانی به وجود آمده در استان قم طی دو سال اخیر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مسئله موجب جهش بسیار خوب قم در زمینه های مختلف از جمله امنیتی، عمرانی و فرهنگی شده است.
 
مقیمی همچنین با اشاره به ویژگی های دکتر همتی، وی را مدیری باسابقه و شایسته دانست و ابراز امیدواری کرد تا شاهد افزایش خدمت گذاری به مردم شریف استان قم در زمان مدیریت ایشان باشیم./836/د102/ش
ارسال نظرات