۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۰۴۴۰
سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر:

امام جمعه محور اقدامات مذهبی و تبلیغی است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: امام جمعه محور کارهای مذهبی و تبلیغی است.
بهمياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر صبح امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه اهرم گفت: نماز جمعه منتسب به ولی فقیه است و یکی از ویژگی های منطقه تنگستان فعالیت های فرهنگی امام جمعه و ستاد نماز جمعه است.

 

وی حضور حجت الاسلام راستگو امام جمعه شهر اهرم را نقطه عطفی جهت انجام کارهای فرهنگی دانست و افزود: وی نام تنگستان و اهرم را در کشور احیا کرده است.

 

سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر احترام به امام جمعه را احترام به ولی فقیه دانست و افزود: امام جمعه محور کارهای مذهبی و تبلیغی است و همه اعضای ستاد نماز جمعه بایستی کمک کنند تا به نقطه ای که مد نظر مقم معظم رهبری است برسیم.

 

حجت الاسلام بهمیاری سایت ستادهای نماز جمعه را ابزار خوبی جهت گزارش دهی و انعکاس خبری ستادهای نماز جمعه دانست و اضافه کرد: تمام فعالیت های انجام گرفته را جهت شناساندن به اقشار مختلف جامعه در سایت ستادهای نماز جمعه و سایت های خبری استان انعکاس دهید.

 

وی از اعضای ستاد نماز جمعه خواست نام بزرگان دین که در این شهرستان زندگی می کردند را احیا و در سایت ستادهای نماز جمعه و فضای مجازی انعکاس خبری دهند.

 

وی با اشاره به کارهای بزرگ فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان از جمله کنگره آیت الله علم الهدی اهرمی افزود: این اخبار باید از طریق فضای مجازی انعکاس داده شوند تا همه مردم کشور از فعالیت های صورت گرفته در تنگستان با خبر شوند.

 

سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع استهلال افزود: ستاد های استهلال در دفاتر ائمه جمعه باید فعال شوند و با محوریت امام جمعه و انجمن نجوم شهرستان باشند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات