۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۷۰۴۵۲
فرماندار قم:

احقاق حق مظلومان و عدالت گستری خدمت ارزشمندی است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در پیامی احقاق حق مظلومان و عدالت گستری را خدمتی ارزشمند دانست.
 رضا سيار، فرماندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندار قم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در پیامی احقاق حق مظلومان و عدالت گستری را خدمتی ارزشمند دانست که متن کامل آن در زیر آمده است.
 
بسمه تعالی
 
پیام فرماندار قم به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه
  
لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ(سوره حدید- آیه24)
 
یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است.
 
کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آن‌گاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر .
 
هفته قوه قضاییه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضاییه کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و متفکر گرانقدر؛ شهید مظلوم "دکتر بهشتی " و هفتاد و دو تن از یارانش که خادمان مردم و نظام اسلامی در دستگاه قضایی باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده اند که صبغه ای الهی دارد.
 
اینجانب این ایام را که همراه با ماه پربرکت رمضان است به مجموعه متعهد و خدوم قوه قضاییه در استان قم تبریک عرض کرده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندیم.
 
رضا سیار
فرماندار قم
/836/د102/ی
ارسال نظرات