۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۰۴۷۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن می‌خواهد از هر روزنه‌ای وارد نظام جمهوری اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بابیان این‌که نباید مانند عنکبوت به تارهای دشمن دل بست، گفت: امروز دشمن با تمام وجود می‌خواهد از هر روزنه‌ای که شده وارد نظام جمهوری اسلامی شود.
 امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضایی بیرجندی، امام‌جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: باید شهدا و راهشان را بدانیم و با شرکت در این‌گونه جلسات پیام شهدا را به دیگران انتقال بدهیم.

 

وی بابیان این‌که شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب است، افزود: مسؤولیت ما در قبال شهدا سنگین است و آن‌گونه که باید نتوانستیم به وظایف خود در قبال شهدا عمل کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: درست است که حضرت خدیجه(س) با ثروتش کمک بزرگی به اسلام و پیامبر (ص) کرد اما ثروت حضرت خدیجه در مقابل حلم، ایثار و آبروی حضرت خدیجه چیزی به‌حساب نمی‌آید.

 

 وی ادامه داد: حضرت خدیجه درّ ناب عالم را شناخت و بعد از این که پیامبر (ص) را پیدا کرد در طلبش عاشقانه بود.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی با اشاره به این‌که دچار روزمرگی هستیم، گفت: بعضی‌ها دنبال دوست خوب اولیای الهی نیستند این‌ها به دنبال امام غایب هستند نه امام ظاهر که می‌خواهد بشر را به آسمان برساند.

 

وی با بیان این‌که شهدای هفت ‌تیر شهدای کربلای انقلاب بودند، افزود: شهدای هفت ‌تیر قله‌های انسانیت بودند و بهترین هدیه خداوند به اینان شهادت بود که به آن رسیدند.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهید بهشتی و یارانش مانند پروانه بر گرد امام راحل می‌گشتند و از جانشان برای امام انقلاب مایه گذاشتند.

 

وی افزود: حادثه هفتم تیر 1360، بمباران شیمیایی سردشت در هفت‌تیر 1366، ترور شهید صدوقی در 11 تیر 1361 و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در 13 تیر 1367 نمونه‌ای از اقدامات تروریستی دشمن است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی ادامه داد: این در حالی است که امریکا خود را طرفدار حقوق بشر می‌داند و نظام جمهوری اسلامی را ضد حقوق بشری معرفی می‌کند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن گفت: جوهره یهود انصاری امروز در صهیونیست و نظام کاپیتالیستی متجلی شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بابیان این‌که نباید مانند عنکبوت به تارهای دشمن دل بست، افزود: امروز دشمن با تمام وجود می‌خواهد از هر روزنه‌ای که شده وارد نظام جمهوری اسلامی شود.

 

وی با اشاره به این‌که شهدای هفتم تیر ماهیت و قصد دشمن را به‌خوبی شناختند، گفت: شهدای هفتم تیر پیام امام را شنیدند و به آن لبیک گفتند و راه حق را انتخاب کردند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی بابیان این‌که شهدای هفتم تیر ذوب در نهج‌البلاغه امیرمؤمنان حضرت علی(ع) شدند، ادامه داد: ما به عشق حضرت علی (ع) انقلاب کردیم و شهدا نیز در این راه به شهادت رسیدند.

 

وی یادآور شد: وظیفه ما این است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و هویت انقلاب را که همانا پیاده کردن پیام‌های نهج‌البلاغه و قرآن است را به جهانیان معرفی کنیم./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات