۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۷۰۴۸۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تنها راه مقابله با دشمن را ایستادگی و مقاومت در برابر آن دانست و از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگویی تمام عیار برای مقابله با حربه اقتصادی دشمن یاد کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و تجلیل از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان عرصه صنعت و معدن این استان که در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد، توکل به خدای متعال را رمز رستگاری و سعادت جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: تکیه‌کردن و دل‌بستن به غیر خدا چیزی جز باخت و خسارت برای ما به دنبال نخواهد داشت.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به موقعیت حساس کنونی و دشمنی آشکار دشمنان با نظام اسلامی، همه این دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها علیه انقلاب اسلامی را ناشی از باور مکتبی ملت ایران دانست و گفت: اگر این باور مکتبی در نظام وجود نداشت و پرچمی به نام اسلام و انقلاب اسلامی در این کشور بلند نشده بود، به یقین ما با این مشکلات و مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم روبه رو نمی‌شدیم و دشمن با ما دشمنی نمی‌کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که دشمن از استقلال نظام جمهوری ایران در هراس است، افزود: از آن جایی که ملت ایران می‌خواهد بدون هیچ‌گونه وابستگی به دشمن و با اتکا به باور متکبی و روی پای خود کشور را آباد و اداره کند، طبیعی است که در این مسیر دشمن سنگ‌اندازی می‌کند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تنها راه مقابله با دشمن را ایستادگی و مقاومت در برابر آن دانست و از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگویی تمام عیار برای مقابله با حربه اقتصادی دشمن یاد کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور است.

 

این مقام مسؤول در ادامه تخصص، امانت‌داری و اداکردن درست حق سفارش دهنده را لازمه کار یک صنعت‌گر برشمرد و تصریح کرد: تخصص و مهارت در کار تنها در امور فنی خلاصه نمی‌شود بلکه تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی نیز بُعد دیگر از این مهارت محسوب می‌شود.

 

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: با نگاه به بیرون، واردات بی‌رویه کالای قاچاق و غیر قاچاق و مسائلی از این قبیل رونق به تولید و صنعت کشور بخشیده نمی‌شود بلکه با عمل برنامه‌ریزی و مدیریت شده به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رونق اقتصادی ما رقم خواهد خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که متأسفانه نگاه‌ها به مسئله اقتصاد مقاومتی آن گونه که باید نیست، تصریح کرد: علی رغم این که نگاه و گرایش دولتمردان و مسؤولان در برنامه ریزی‌ها به مسئله اقتصاد مقاومتی است اما همه می‌دانیم آن گونه که باید نسبت به این امر مهم بر اساس حساسیت شرایط و موقعیت کنونی توجه نشده است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات