۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۷۰۴۸۶

مدیر کل جدید اداره اوقاف استان آذربایجان شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه مدیر کل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیین تکریم حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیر کل سابق اداره اوقاف و امور خیریه استان و معارفه حجت الاسلام علی مصائبی مدیر کل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور، آیت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز و سعید شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی همراه بود.

 

حجت الاسلام مصائبی در این مراسم مدیریت صحیح، ادامه فعالیت های صورت گرفته و ساماندهی امور باقی مانده را از جمله محورهای خود در زمان تصدی ریاست این سازمان عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا از کمک ها و حمایت های جناب حجت الاسلام حسینی بهره مند خواهیم شد.

 

سعید شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، در این مراسم با اشاره به اهمیت وقف در استان، گفت: یکی از دغدغه‌های مسؤولان استان بحث موقوفات و احیای آن بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که پیش از این به امر موقوفات رسیدگی لازم صورت نمی‌گرفت، ادامه داد: در سال‌های اخیر موقوفات مورد توجه قرار گرفت، در زمان مدیریت جدید نیز باید احیای موقوفات با نگاه جامع به وقف و هدف اصلی وقف صورت گیرد و بحث درآمدی و اقتصادی صرف، کار درستی نیست.

 

گفتنی است، در انتهای این مراسم از خدمات و تلاش ها حجت الاسلام حسینی در 46 ماه تصدی امر ریاست اوقاف استان تجلیل به عمل آمد./854/پ203/ح

ارسال نظرات