۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۵۵۲
فرمانده سپاه اردبیل:

توسعه و پیشرفت کشور با ایجاد روحیه جهاد و خودباوری میسر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به لزوم ایجاد روحیه جهاد و خودباوری در جامعه، گفت: با ایجاد روحیه جهاد و خودباوری و اتکا به توان داخلی می‌توانیم به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.
سردار جليل بابازاده، فرمانده سپاه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ظهر امروز در یادواره شهدای 7 تیر در اردبیل، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر نماد شجاعت، ایثار و فداکاری بودند و ما باید قدردان خون شهدای والامقام هفتم تیر باشیم.

 

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی در کشور، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل امروزی به ویژه جوانان با الگوگیری از این فرهنگ ناب در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شهید بهشتی یک ملت برای ملت بود، گفت: شهید بهشتی و یارانش نقش بسیار ارزنده‌ای در توسعه اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

 

سردار بابازاده تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی، نسل امروزی با رشادت‌های شهدای والامقام آشنا شوند و دستگاه‌های فرهنگی با برگزاری برنامه‌های مختلف در این زمینه نسبت به آشنایی جامعه و به ویژه نسل جوان با آرمان های شهدای والامقام همت کنند.

 

وی اظهار کرد: شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی با جان و دل در راه حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند و در نهایت به فیض رفیع شهادت دست یافتند و امروز ما باید با جان و دل در حفظ خون شهدای والامقام هفتم تیر و شهید بهشتی کوشا باشیم.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یکی از نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور را ایجاد روحیه جهادی و خودباوری در بین مردم برشمرد و افزود: با ایجاد روحیه جهاد و خودباوری و اتکا به توان داخلی می‌توانیم به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم./937/پ202/ب4

ارسال نظرات