۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۷۰۶۹۶
معاون تهذیب حوزه های علمیه آرذبایجان غربی:

بهره گیری از ظرفیت طلاب نخبه موجب تقویت فعالیت های قرآنی مدارس علمیه می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی طلاب شرکت کننده در دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن را طلایه داران مباحث قرآنی خواند و گفت: با بهره گیری از ظرفیت این طلاب در مدارس علمیه فعالیت های قرآنی حوزه ها پررنگ تر خواهد شد.
معاون تهذيب حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز در مراسم افتتاحیه دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن ویژه طلاب نخبه سراسر کشور در ارومیه اظهار کرد: این دوره قرآنی از امروز به مدت چهل روز در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: معاونت تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی در این دوره میزبان 120 نفر از نخبگان قرآنی مدارس علمیه کشور است.
 
حجت الاسلام ارشاد اضافه کرد: دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن طلاب سراسر کشور با حضور شش نفر از اساتید مطرح و بنام قرآن و اخلاق کشور در حال برگزاری است.
 
 وی تصریح کرد: در این دوره قرآنی از حضور اساتید قرآن و حافظ قرآن در سطح ارومیه استفاده خواهد شد.
 
حجت الاسلام ارشاد هدف از برگزاری این دوره را انس و ارتباط هرچه بیشتر طلاب با قرآن جهت تهذیب نفس و همچنین آشنایی با قرآن برای پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی مردم اعلام کرد.
 
معاون تهذیب حوزه های علمیه آذربایجان غربی طلاب شرکت کننده در دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن را طلایه داران مباحث قرآنی خواند و گفت: با بهره گیری از ظرفیت این طلاب در مدارس علمیه فعالیت های قرآنی حوزه ها پررنگ تر خواهد شد.
 
وی با بیان این که 21 نفر از طلاب استان آذربایجان غربی نیز در این دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن حضور دارند، خاطرنشان کرد: از حضور این طلاب در مدارس علمیه استان جهت افزایش کمی و کیفی فعالیت های قرآنی بهره خواهیم برد.
 
حجت الاسلام ارشاد در پایان از همکاری نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان در برگزاری هرچه بهتر این دوره سراسری حفظ و تفسیر قرآن برای طلاب قدردانی کرد.
 
مراسم افتتاحیه دوره حفظ و تفسیر اجمالی قرآن ویژه طلاب نخبه کشور با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیر حوزه های علمیه خواهران و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و جمعی از علما و روحانیان در اردوگاه معلم ارومیه برگزار شد./936/پ202/ب4
ارسال نظرات