۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۰۷۲۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

دستیابی به توافق خوب در گرو عمل به مطالبات رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان دستیابی به توافق خوب را در گرو عمل به رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: پشتیبانی رهبری، دولت و ملت از تیم مذاکره کننده نقش بسزایی در موفقیت این تیم در مذاکرات دارد.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با روند مذاکرات بیان داشت: مذاکرات هسته ای فرصتی است که باید از این فرصت در جهت حفظ منافع ملی خویش استفاده کنیم.

 

وی افزود: استفاده از این فرصت منوط به رعایت قوانین و عمل براساس چارچوبی است که باید در راستای رسیدن به یک توافق خوب مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که در توافق باید ماهیت هسته ای ایران حفظ شود، اظهار داشت: در این راستا باید با رعایت خطوط قرمز با قوت و قدرت حرکت کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به این‌که براساس فتوای رهبر معظم انقلاب که جمهوری اسلامی به دنبال بمب هسته ای نیست، بیان داشت: کشور ایران حاضر است در این راستا اعتمادسازی کند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این‌که تحریم‌ها ناجوانمردانه علیه کشور ایران صورت گرفته است، اظهار داشت: لغو تحریم‌ها در راستای شکل‌گیری توافقات خواسته ملت ایران است.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب مطالبات مردم را مطرح می‌کنند، افزود: باید به راه‌کارهایی که رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنند با حفظ وحدت، همدلی و همزبانی  همه مسؤولان در عرصه‌های گوناگون به کار ببریم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این‌که در روند مذاکرات باید خطوط قرمز که رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف بیان کردند، رعایت شود، عنوان داشت: باید طبق اصول حرکت کنیم.

 

وی عدم دسترسی بازرسان به سایت‌های نظامی، لغو همه تحریم‌ها، عدم بازجویی از دانشمندان هسته‌ای ایران و حفظ ماهیت هسته ای را از جمله مواردی بیان کرد که باید مورد تأکید تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران قرار گیرد.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: تکیه به توان داخلی کشور و تولیدات داخلی امری مهم در راستای اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان این که همزمان با تکیه به ظرفیت های داخلی کشور نباید از نگاه به خارج قافل شویم، عنوان داشت: با فعال کردن ظرفیت های داخلی و تعامل خوب بین مسؤولان می‌توان در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که لغو تحریم‌ها تا حدودی در جهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور اثرگذار است، اظهار داشت: ما باید با تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه پایه‌های اقتصادی کشور را به حدی تقویت کنیم که با کوچک‌ترین تحریمی از هم پاشیده نشود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات