۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۷۰۸۴۳
مبلغ دینی:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید ملی و تحریم کالای خارجی است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی با بیان این‌که تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از تولید ملی و تحریم کالای خارجی است، گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران باید چشم به تولید داخل داشته باشند و حسرت داشته های غربی ها را نخورند و به دنبال واردات کالاهای خارجی نباشند.
حجت الاسلام محمد بُداغ آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام محمد بُداغ آبادی، مبلغ دینی بعد از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کاشان گفت: ما باید با استفاده از استعدادها و توانمندی خود به دنبال تولیدات داخلی باشیم و با خرید کالای ایرانی در جهت تقویت تولید داخلی اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

وی با تأکید بر نادیده نگرفتن توانمندی‌های داخلی افزود: هر نقطه از خاک پهناور ایران اسلامی دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که می‌تواند جمهوری اسلامی را در ابعاد مختلف تبدیل به یک قدرت اقتصادی در بخش های مختلف کند، از این رو چرا باید نسبت به توانمندی‌های داخلی خود بی توجه بود، اما نسبت به توانمندی‌های خارجی توجه داشت.

 

حجت‌الاسلام بُداغ آبادی با اشاره به این که نباید در زمینه واردات کالاهای خارجی نگاهمان به کشورهای مصرف‌گرا باشد، افزود: ما امروز باید با حمایت از تولید ملی و تحریم کالاهای خارجی، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم.

 

این مبلغ دینی تأکید کرد: مسؤولان نظام به جای توجه به واردات کالای خارجی به بازار ایران، باید پیشرفت های علمی و دانش تکنولوژی کشورهای غربی را مد نظر قرار دهند تا از این راه کشور را به سمت تولیدات ملی با استفاده از دانش بومی هدایت کنند.

 

حجت الاسلام بُداغ آبادی در ادامه با اشاره به این که برخی مصداق رابطه ژاپن با آمریکا را برای رابطه ایران و آمریکا  مطرح می‌کنند، یادآور شد: اگر رابطه ژاپن با آمریکا سبب پیشرفت ژاپن شده است، از طرف دیگر تمام پیشرفت های تکنولوژی ژاپن به آمریکا مصادره می شود به طوری که امروز بازار کالاهای چینی، گوی سبقت را از کالاهای ژاپنی گرفته است.

 

این مبلغ دینی با تأکید بر این که ژاپن راه مبارزه با آمریکا را اشتباه رفته است، گفت: اگر امروز ژاپن به عنوان یک کشور پیشرفته تکنولوژی در جهان مطرح است اما به دلیل این‌که راه مبارزه با آمریکا را اشتباه رفته است، ده‌ها پایگاه نظامی آمریکا در خاک ژاپن مستقر است و ژاپن حتی اجازه اجرای یک مانور نظامی را بدون اجازه آمریکا ندارد.

 

به گفته وی، اگر امروز کشور ژاپن شعار مرگ بر آمریکا نمی‌دهند اما به خود افتخار می‌کنند که تلفن روی میز رییس جمهور آمریکا ساخت کشور ژاپن است و معتقدند این موضوع از مرگ بر آمریکا برای آمریکایی ها بدتر است.

 

حجت‌الاسلام بُداغ آبادی یادآور شد: این وعده خداوند است که اگر دست در دست استکبار گذاشتی و با آنها مذاکره کردی، استکبار نه تنها تو را کمک نمی‌کند بلکه سرنوشتی مانند سرنوشت صدام در انتظارت است.

 

انسان درهرجایگاهی که باشد آخرین مدل لباس او کفن و آخرین اقامتگاه او قبر است 

این مبلغ دینی در ادامه درس گرفتن از عبرت های دنیا را برای ادامه زندگی بهتر حائز اهمیت دانست و از مرگ به عنوان یکی از این عبرت‌ها نام برد و افزود: انسان اگر در هر جایگاه و قدرت و پست و مقامی که باشد عاقبت باید تسلیم مرگ شود و آخرین مد لباس او کفن و آخرین اقامتگاه او قبر و خاک است.

 

وی افزود: برخی افراد از حسن جمال خود که هدیه خدا است با بی‌حجابی و بدحجابی خوب استفاده نمی‌کنند و مردم را آزار می‌دهند و مدعی هم هستند که کار آنها شخصی است و عمومی نیست.

 

حجت‌الاسلام بُداغ‌آبادی گفت: کار افراد بی حجاب و بدحجاب مانند فردی است که در کشتی بزرگی نشسته و جایی که نشسته را دارد سوراخ می‌کند و مدعی است که جایی که نشسته متعلق به خودش بوده و اختیار آن را دارد، در حالی که این اقدام او، همه مسافرین کشتی را غرق می‌کند.

 

وی افزود: عواقب بی حجابی و بدحجابی و مفاسد اجتماعی از سوی یک فرد تبدیل به یک مسأله عمومی می‌شود  و به کل جامعه ارتباط داده می‌شود و می‌تواند یک شهرستان و یک جامعه را تحت تأثیر قرار دهد و همه را آلوده کند./1307/پ203/ح

ارسال نظرات