۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۷۰۸۶۰
به منظور انجام عمل جراحی چشم؛

آیت الله مهمان نواز در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری به منظور انجام عمل جراحی چشم، در بیمارستان بجنورد بستری شد.
آيت الله مهمان نواز در بيمارستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد برای انجام عمل جراحی چشم(کاتاراکت) در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد بستری شده است.

 

این عمل جراحی بر روی چشم آیت الله مهمان نواز انجام شده و بعد از عمل نیز ابراهیم گلمکانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان شمالی با عیادت از وی، در جریان روند بهبودی و درمان آیت الله مهمان نواز قرار گرفت.

 

وی با ابراز رضایت از عمل جراحی چشم آیت الله مهمان نواز، اظهار امیدواری کرد که با تکمیل روند بهبودی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری به زودی از بیمارستان مرخص شود.

 

گفتنی است، آیت الله حبیب الله مهمان نواز تحصیلات مقدماتی را ابتدا در مکتب‌خانه گذراند، سپس برای تحصیل علوم حوزوی عازم مدرسه گلشن شد و پس از آن سطوح نهایی حوزه را در حوزه مشهد تحصیل کرد.

 

آیت الله مهمان نواز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رهبری مبارزات مردم این خطه علیه رژیم طاغوت را بر عهده داشته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از هجدهم شهریور سال 59 با حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد.

 

وی در سال های پس از تشکیل مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی برای سه دوره نمایندگی مردم استان های خراسان بزرگ و خراسان شمالی را در این مجلس عهده دار بود و در این مدت نقشی اساسی در هدایت و تقویت روحیه معنوی مردم این خطه از ایران اسلامی داشت.

 

بیست و سوم تیر ماه سال 91 بود که اولین امام جمعه بجنورد با موافقت رهبر معظم انقلاب، بعد از 32 سال اقامه نماز این شهر، از این سمت کناره گیری کرد.

 

پس از کناره گیری آیت الله مهمان نواز از امامت جمعه مرکز استان خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به عنوان امام جمعه جدید بجنورد منصوب شد./9314/پ203/ب4

ارسال نظرات