۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۸۶۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنر از مهم ترین عوامل مؤثر در شکل گیری فرهنگ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که عوامل گوناگونی در ایجاد فرهنگ جامعه نقش دارند، گفت: هنر از مهم ترین عواملی است که در شکل گیری فرهنگ مؤثر است.
حجت الاسلام حنان ، مديرکل ارشاد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان بعداز ظهر امروز در مراسم معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: مر قانون و سیاست های رهبر معظم انقلاب اولویت برنامه های این نهاد است.

 

وی با بیان این که مسؤولیت ها مقطعی و فرصتی برای خدمت به مردم است، عنوان داشت: نباید اجازه داد سلیقه های شخصی به کار صدمه وارد کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که تغییر مدیریت امر بدیهی است، افزود: تغییر و تحول لازمه یک نظام پویا و سرآمد است.

 

حجت الاسلام حنان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی کار و مسؤولیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه نخواهم داد مسائل و حواشی سیاسی لطمه ای وارد حوزه کاری کند. 

 

وی با بیان این که فعالیت های ارشاد اسلامی جنبه قانونی دارد، یادآور شد: ما تابع سلایق شخصی نیستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که عوامل گوناگونی در ایجاد فرهنگ جامعه نقش دارند، عنوان داشت: هنر از مهم ترین عواملی است که در شکل گیری فرهنگ مؤثر است.

 

قدرت اله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر در ادامه با اشاره به این که امروز استکبار جهانی درصدد جایگزینی فرهنگ خویش به جای فرهنگ غنی اسلامی است، بیان داشت: دشمن از طریق فرهنگ به یک کشور نفوذ می‌کند.

 

وی مقوله فرهنگ را امری مهم بیان کرد و خاطرنشان کرد: باید در جهت حفظ فرهنگ غنی خویش تلاش کنیم.

 

گفتنی است، در این مراسم فریدون کریمی فر، به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر معرفی شد./9459/پ202/ح

ارسال نظرات