۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۷۰۹۴۹

اخبار کوتاه غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ آغاز برنامه های کمیته امداد شهرستان صحنه برای دانش آموزات تحت پوشش، برگزاری ضیافت افطاری در شهرستان هرسین و برگزاری طرح اطعام نیازمندان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در هرسین از جمله خبرهای کوتاه غرب کشور به شمار می‌روند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا، وحید ارم آبادی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از شروع کلاس های تابستانی اوقات فراغت مددجویان خبر داد و عنوان داشت: تعداد زیادی از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، در سال های گذشته در این کلاس ها شرکت کردند و امسال نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود.


وی از با اشاره به برخی کلاس های دینی و قرآنی، یادآور شد: با توجه به این که آغاز این کلاس ها با ماه مبارک رمضان تقارن دارد، کلاس های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم نیز در جهت آشنایی و قرابت هر چه بیشتر دانش آموزان با آموزه های قرآنی و انس بیشتر با این معجزه الهی در این کانون ها برگزار می شود.


ارم آبادی در افزود: در راستای ایجاد زمینه های آموزشی و کسب مهارت در دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، کلاس های هنری از آموزشی از قبیل کامپیوتر، خیاطی، معرق، آشپزی و... نیز در این کانون برپا می شود و علاقمندان می توانند در رشته مورد علاقه خود به یادگیری مهارت بپردازند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه در پایان تعدا شرکت کنندگان را 150 نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انتظار می رود بر تعداد شرکت کنندگان در کلاس ها افزوده شود.

 

برگزاری ضیافت افطاری در شهرستان هرسین

کیومرث رحمتی پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه از برگزاری ضیافت افطاری برای 200 نفر از مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و عنوان داشت: یکی از اهداف مهم و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) از این کار، افزایش ارتباط و کمک به رفع فقر و همچنین کاهش فاصله سفره های مردم بوده است که در این راستا مشارکت بی بدیل مردم سخاوتمند شهرستان هرسین و استان کرمانشاه در انجام کمک های خداپسندانه به نیازمندان جامعه بی نظیر بوده است.


رحمتی پور در ادامه اشاره کرد: این مراسم سال گذشته نیز با مشارکت مردم نیکوکار استان برگزار شد و افراد نیازمند و بی بضاعت تحت حمایت کمک های مالی مردم خیر قرار گرفتند.


وی در پایان تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان را بالغ بر 5600 نفر در قالب 2698 خانواده اعلام کرد و افزود: امیدواریم با کمک افراد خیر و نیکوکار بتوانیم به تمام افراد تحت پوشش در ماه مبارک رمضان افطار داده و آن ها را حمایت کنیم.

 

برگزاری طرح اطعام نیازمندان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در هرسین

کیومرث رحمتی پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) 1000 نفر از مددجویان این شهرستان اطعام می شوند.


رحمتی پور در ادامه با اشاره به تأکید اسلام در جهت کمک به نیازمندان، افزود: یکی از خصایل اخلاقی امام علی (ع) کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آن ها بود، ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب جهت تقویت حس نوع دوستی و کمک به همنوع است.


وی در خصوص این طرح یادآور شد: این طرح در چهار مسجد شهرستان هرسین برگزار شده و نیازمندان می توانند با حضور در مساجد از افطاری و غذای گرم بهره مند شوند.


مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین در پایان با اشاره به دیگر طرح های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برگزاری سفره های افطاری، طرح مفتاح الجنه، طرح شفا، توزیع کیسه های همیان مولا و... از دیگر طرح های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان است که با همکاری مردم خیر و نیکوکار شهرستان اجرا شد./857/ن604/ی

ارسال نظرات