۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۷۰۹۸۳
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

بسیجیان افسران جبهه فرهنگی و جنگ سخت و نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از بسیجیان با عنوان جهادگران و افراد با روحیه انقلابی نام برد و گفت: بسیجیان افسران جبهه فرهنگی و جنگ سخت و نرم هستند.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان با بیان اینکه همگرایی خوبی در بین نیروهای انقلابی وجود دارد، از بسیجیان با عنوان جهادگران و افراد با روحیه انقلابی نام برد و گفت: این جوانان از لحاظ علمی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و آماده مقابله با همه نوع تهدیدات دشمن هستند.

 

وی بسیجیان را افسران جنگ سخت و نرم دانست و اظهار داشت: شما جوانان افسران جبهه فرهنگی و جنگ نرم هستید.

 

جمیری به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بسیار خاص است و عبادت در این ماه ثوابی چند برابر نسبت به سایر ماه ها دارد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ماه مبارک رمضان را یک فرصت برای ذخیره آخرت انسان دانست و در ادامه به شخصیت امام راحل(ره) و مانوس بودن ایشان با عبادت در این ماه اشاره کرد و بیان داشت: شخصیت امام خمینی(ره) بی نظیر بود و تمام وقت خود را در این ماه به عبادت مشغول بود.

 

وی افزود: راه و روش زندگی امام راحل برای همگی ما یک درس است؛ ایشان در آن زمان که برای دین اهمیتی قائل نمی شد، با آمدن خود مسیر تاریخ را تغییر داد.

 

جمیری گفت: امام خمینی(ره) به واسطه ارتباط بسیار زیاد با قرآن، هر چند وقت یکبار کتاب قرآن ایشان به دلیل فرسودگی و استفاده زیاد تعویض می‌شد و این نشان از اهتمام ایشان به کلام خدا دارد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: راه امام طولانی و جنگی تمام نشدنی است، راه امام راه مبارزه است و فرزندان انقلاب همچون امام خود از این ماه مبارک توشه ای برای آخرت خود بر می‌دارند.

 

وی با بیان این‌که در شرایط کنونی دوران رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دوران رهبری امام خمینی(ره) در آن زمان به مراتب پیچیده تر است، گفت: حرکت امام خمینی(ره) شبیه حرکت رسول خدا(ص) در مقابل بت پرستی بود، اما زمان مقام معظم رهبری این حرکت شبیه حرکت امام علی(ع) در برابر منافقان است./833/ت303/ح

ارسال نظرات