۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۷۱۱۰۰
حجت الاسلام حاتمی:

11هزار سند موقوفات کشور در سال 93 اخذ شد

خبرگزاری رسا ـ معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف کشور از اخذ 11 هزار جلد سند ثبت موقوفات در سال 93 خبر داد و گفت: سازمان اوقاف با تمام قدرت و با مدارک لازم ازحقوق موقوفات دفاع خواهد کرد و هیچ گاه به دنبال این نیست که حقوق مردم را تضییع کند و در این زمینه حساسیت زیادی به خرج می دهد.
حاتمي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام والمسلمین حاتمی معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست بررسی اخذ سند مالکیت موقوفات شاخص گفت: موقوفات بخشی از اموال عمومی کشور است و طبق قوانین و مقررات، متولی آن سازمان اوقاف است و در راستای تثبیت موقوفات باید از این املاک دفاع کنیم و در سال های اخیر با تفاهم نامه بین سازمان اوقاف و سازمان ثبت در راستای اخذ سند ماکیت برای تثبیت موقوفات قدم های خوبی برداشته شده است.

 

وی افزود: از سال 1310تا 1393 تعداد یکصد هزار جلد سند مالکیت برای موقوفات اخذ شد، ولی فقط در سال 92 تعداد 10 هزار سند مالکیت و در سال 93 تعداد 11 هزار سند مالکیت با همکاری سازمان ثبت برای موقوفات کشور صادر و اخذ شد.

 

معاون اوقافی ،حقوقی و امور مجلس سازمان تصریح کرد: سازمان اوقاف با تمام قدرت و با مدارک لازم ازحقوق موقوفات دفاع خواهد کرد و هیچ گاه به دنبال این نیست که حقوق مردم را تضییع کند و در این زمینه حساسیت زیادی به خرج می دهد.

 

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در استان مازندران در حوزه اخذ سند مالکیت سند مالکیت بر لزوم انجام فعالیت‌های بیشتر دراین زمینه تاکید کرد.

 

گفتنی است نشست بررسی اخذ سند مالکیت موقوفات شاخص استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی حاتمی معاون اوقافی،حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف ، دکترگرامی مدیر کل املاک سازمان ثبت اسناد کشور،حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و عبدی مدیر کل ثبت اسناد استان و معاونین ،مدیران و کارشناسان ادارات ثبت اسناد مازندران برگزار شد./1325/د101/ف

ارسال نظرات