۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۷۱۱۰۵
مسئول انجمن خوشنویسان استان قم خبر داد؛

برگزاری کارگاه زنده خوشنویسی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول انجمن خوشنویسان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اساتید خوشنویسی قم در سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان به صورت کارگاه زنده هنری آثار خوشنویسی خلق کرده و به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهند.
خوشنويسي در نمايشگاه قرآن و عترت قم
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، علی رضا بخشی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه قرآن و عترت قم در گفت و گو با خبرنگار این نمایشگاه، از عرضه 11 اثر نفیس خوشنویسان استان در نمایشگاه قرآن و عترت قم خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این آثار نفیس هنری، در مدت برگزاری این نمایشگاه هرشب دو تن از اساتید خوشنویسی استان به صورت کارگاه زنده هنری آثار خوشنویسی خلق کرده و به بازدیدکنندگان هدیه می دهند.
 
وی ضمن دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه بویژه کارگاه های خوشنویسی، تصریح کرد: آقایان نظری، عابد، صادقی منش، فقیهی، عبدالله زاده و... از جمله هنرمندانی هستند که در محل نمایشگاه کار کارگاهی انجام می دهند.
 
مسئول انجمن خوشنویسان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص 11 اثر خوشنویسی نفیس نصب شده در نمایشگاه توضیح داد: این تابلوهای خوشنویسی از جمله آثاری است که توسط بنده و نیز آقایان فقیهی، رنگساز، عبدالله زاده، نظری و همچنین خانم تقوی با استفاده از خطوط نستعلیق، نسخ و ثلث خلق شده اند.
 
بخشی، متفاوت بودن و ارائه سبک جدید را از ویژگی های برپایی سومین نمایشگاه قرآن و عترت قم عنوان کرد و گفت: امیدوارم همشهریان عزیز با حضور در نمایشگاه از این فرصت ایجاد شده بهره مند شوند./836/د101/ف
ارسال نظرات