۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۷۱۲۱۸
استاد حوزه علمیه:

امنیت و اقتدار ایران در منطقه به برکت مجاهدت شهدا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به مجاهدت و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ گفت: مردم ایران روحیه شهادت طلبی را از شهدا الگو گرفته اند.
شهيد مجتبي چقازردي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مسؤولان حوزه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، روحانیان و مبلغان اعزامی شب گذشته با خانواده شهید روحانی مجتبی چقازردی دیدار کردند.


حجت الاسلام سید مهدی موسوی استاد حوزه علمیه با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اظهار داشت: مردم ایران روحیه شهادت طلبی را از شهدا الگو گرفته اند و اکنون به برکت ایثار و جانفشانی شهدا امنیت و اقتدارمان در منطقه تثبیت شده است.


این مدرس حوزه در ادامه عنوان داشت: شهدا به ندای رهبرشان لبیک گفتند و همانند مولا و سیدشان اباعبدالله الحسین(ع) زیر بار ظلم و جور نرفتند و با ریختن خون خویش دشمنان را از خاک خود بیرون راندند.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: شهدا تحت هر شرایطی حامی و گوش به فرمان رهبرشان بودند و این مهم در وصیت نامه های آن ها مشهود است از این رو ما نیز باید با الگو قرار دادن آن ها در خط ولایت فقیه حرکت کرده و پشتیبان فرمانده کل قوا باشیم.


وی در پایان با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا از مطالبات رهبر معظم انقلاب است ابراز کرد: پدر و مادران شهدا با تربیت و پرورش این شیرمردان عزت و اقتدار را تقدیم انقلاب و اسلام کردند لذا این عزیزان نباید فراموش شوند.


لازم به ذکر است شهید روحانی مجتبی چقازردی در سال 65 و در منطقه حلبچه توسط نیروهای بعثی به آرزوی خود که همان شهادت بود دست پیدا کرد./857/پ203/ب4

ارسال نظرات