۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۱۲۹۹
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

عقب نشینی مقابل زیاده‌خواهی غرب، مساوی با شکست است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: هرگونه کوتاهی در مذاکرات و عقب نشینی در برابر زیاده‌خواهی غرب، عظمت ملت ایران را خواهد شکست.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به روند آخرین دور از مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که فناوری هسته‌ای حاصل مجاهدت خون هزاران شهید و تلاش علمی جوانان دانشمند ایرانی است.

 


وی خاطرنشان کرد: این دستاورد عظیم علمی به سادگی به دست نیامده که با زیاده‌خواهی دشمنان نظام به سادگی از دست برود، به عبارت دیکر سرافرازی ملت ایران به راحتی حاصل نشده و ثمره مقاومت 36 ساله مردم مقاوم ایران اسلامی در برابر استکبار است و نباید بدون دستاوردی از بین برود.

 


امام جمعه جلفا با بیان این‌که ملت ایران منتظر نتایج مذاکرات خواهند ماند و چنانچه مغایرتی با آرمان های نظام و خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شود، با آن مخالفت خواهند کرد، افزود: استکبار و در راس آن آمریکا به هیچ وجه مورد اعتماد مردم ایران نیستند، چراکه سابقه سیاه و ننگینی در اذهان ملت دارند.

 


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی در روند مذاکرات هسته‌ای و تدوین توافق‌نامه احتمالی مدنظر قرار گیرد، گفت: از سوی دیگر خواسته های ملت ایران که همان انتظارات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده است باید در مذاکرات لحاظ شود.

 


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که هرگونه کوتاهی در مذاکرات و عقب نشینی در برابر زیاده‌خواهی غرب، عظمت ملت ایران را خواهد شکست، تصریح کرد: هر کس در مسیر انقلاب اسلامی و نظام ولایی حرکت کند مورد اعتماد ملت و رهبری بوده و از آنان حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

 


امام جمعه جلفا با تأکید بر رعایت اصول و ارزش های انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام و همچنین تداوم روند رو به رشد برنامه صلح‌آمیز هسته ای کشور اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی ولایت‌مداری و بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با توطئه های دشمنان امری حیاتی محسوب می شود./935/ت302/ب4

ارسال نظرات